22-01-2015, 21:57 PM
Sai täna ülo ärist mingi vana KSP muretsetud 58€ eest, igaks juhuks kruvisime kohe peale et töökorda kontrollida. Etteande pumba kolb oli kinni roostetanud, see puhtaks lihvitud siis hüppas ka mootor kohe käima. Järgmiseks peaks pihustid üle käima ja veesärgi külge ühendama. Kui mahlad sees püsivad siis vist sel mootoril plokikaant maha ei hakkagi võtma. Genekal sai rihmaseib parajaks treitud ning HPM'ist mõned uued rihmad toodud. Russi genekas istub muidu kenasti kuid rihmaseib tuleb lihtsalt laiemaks treida.
Kerge video ka esmastest käivitamistest, sai siin seda tänast pumpa kontrollitud ja muidu pulli tehtud. Üks pihusti on suht kinni, eks tuleb nagunii mõnipäev üle kontrollida. Mootor iseenesest suht tubli, potsub ka siis kui kolm silindrit tagant ära keerata...
Nüüd jäi veel üks KSP tagavaraks, või noh mis tagavaraks, seinaääres veel kaks D65 mootorit ootavad oma järge...
Kerge video ka esmastest käivitamistest, sai siin seda tänast pumpa kontrollitud ja muidu pulli tehtud. Üks pihusti on suht kinni, eks tuleb nagunii mõnipäev üle kontrollida. Mootor iseenesest suht tubli, potsub ka siis kui kolm silindrit tagant ära keerata...
Nüüd jäi veel üks KSP tagavaraks, või noh mis tagavaraks, seinaääres veel kaks D65 mootorit ootavad oma järge...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB