D-mootori karteripoolte sobitamine
#5

Soojuspaisumine on tore asi ja teeb töö palju lihtsamaks, kui seda oskad ära kasutada.

Paarsada kraadi on laagrile (värvi muutus) siiski liiga palju.
Kui soovid laagrit võlli peale ajada siis praeahju 150-200 kraadist piisab, võll pane enne seda mõneks ajaks sügavkülma või kasuta külmaspreid (nätsukummi eemaldaja).

Alumiiniumi soojuspaisumine on suurem, kui terase oma, mootori lahti-kokku panemisel võid kogu mootori praeahju panna.

Soovitan paigaldada laagrid karterisse ja siis panna väntvõll sisse.
Kuumutad ühe poole, paigaldad laagri, kuumutad, väntvõll sisse, jahutad maha ja paned hermeetiku/tihendi ja siis teise poole naas koos laagriga kuumalt peale.

Kolvisõrme saab kolvi seest lihtsamini sisse-välja, kui kolvi kuumutada, selleks sobib ka gaasipõleti. sõrmele saab jällegi külmaspreiga külma teha ning haamriga peksmise asemel lükkad lihtsalt pulgaga kolvisõrme välja.

Kogu see "jamamine" aitab ära hoida laagripesade ja liugpindade riknemise.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
D-mootori karteripoolte sobitamine - Autor: rainer - 19-01-2015, 00:02 AM
RE: D-mootori karteripoolte sobitamine - Autor: 2715 - 19-01-2015, 00:24 AM
RE: D-mootori karteripoolte sobitamine - Autor: urmet48 - 19-01-2015, 00:25 AM
RE: D-mootori karteripoolte sobitamine - Autor: rainer - 20-01-2015, 01:15 AM
RE: D-mootori karteripoolte sobitamine - Autor: tõnn - 23-01-2015, 00:21 AM
RE: D-mootori karteripoolte sobitamine - Autor: rainer - 28-01-2015, 18:08 PM
RE: D-mootori karteripoolte sobitamine - Autor: 2715 - 28-01-2015, 22:07 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne