27-01-2015, 19:29 PM
No ei jõua kirjutama nii tihti. Kaks ja pool kuud viimasest postitusest juba.
Sellest ajast on palju vett merre voolanud ja üksjagu ka tööd ära tehtud. Eelmise postituse lõpetasin uue rekordi mainimisega, pärast seda aga teenisin järgmisel päeval välja kolm keevitamist - kopp, sahk ja käpp. Mul on maa sees palju kive, kõige suurema välja kaevamiseks läks ligi tund aega kolmest erinevast suunast. JUMZ on küll korralikult tugev, aga kerge -- libiseb minema, kui kopp suurema kivi taha jääb.
Septikuga läks aga nii, et peale ligi kahte kuud maa sees olemist kukkus esimene osa kokku. Ei olnud tühi ega ka eriti lopergune mitte. Küljed oleks pidanud toetama, aga ei tea, mis siis viltu läks. Aga mis läinud, see läinud. Plastikust/klaaskiust vms sellisest materjalist pütid on kuradi kallid, betoonist on kaks ja rohkem korda odavamad. Hetkel jookseb vesi läbi, seega enne kevadet igaks juhiks ei torgi.
Traktorist ikka ka. Nädalavahetusel katsetasin ära oma unikaalse vintsi. 20 cm jämeduse kuuse tõmbas täies pikkuses nii ilusti välja, et mul oli tükk aega raskusi naeratuse näolt maha saamisega. Ja kabiinist oli vaade nii ilus, et järgmisest metsatööst pean ikka video tegema ja seda ka teiega jagama. Eks paistab, kuidas jõuan.
Küsimus ka. Meelisel on roolivõimendi kohta oma arvamus ja ma kipun seda toetama. Kui suvel vooliku ära lõhkusin ja roolivõim kuivaks jooksis, siis panin uue vooliku ja uue õli. Terve paagi panin täis. Hetkel on aga nii, et see paak "teenindab" ju ainult roolivõimendit, kuna kõik muu käib ju suure paagi pealt. Mure selles, et alguses päris jupp aega käib rool nii raskelt, nagu võimu ei olekski. Hiljem hakkab juba viisakamalt käima. Pakun, et parem käimine hakkab pihta siis, kui õli juba pisut soojem ja vedelam on. Suure koguse soojendamine võtab aga rohkem aega. Siit ka minu idee, et kui laseks selle paagi nüüd tühjaks, paneks siis 20 asemel sinna 2 liitrit sisse. Nii peaks ju õli kiiremini paremini jooksma hakkama ja ka rool paremini tööle. Kui rikkamaks saan, kaalun tõsiselt roolisüsteemi uuendamist, aga seniks, kas mõttekäik tundus loogiline või oskab keegi midagi paremat soovitada?

Septikuga läks aga nii, et peale ligi kahte kuud maa sees olemist kukkus esimene osa kokku. Ei olnud tühi ega ka eriti lopergune mitte. Küljed oleks pidanud toetama, aga ei tea, mis siis viltu läks. Aga mis läinud, see läinud. Plastikust/klaaskiust vms sellisest materjalist pütid on kuradi kallid, betoonist on kaks ja rohkem korda odavamad. Hetkel jookseb vesi läbi, seega enne kevadet igaks juhiks ei torgi.
Traktorist ikka ka. Nädalavahetusel katsetasin ära oma unikaalse vintsi. 20 cm jämeduse kuuse tõmbas täies pikkuses nii ilusti välja, et mul oli tükk aega raskusi naeratuse näolt maha saamisega. Ja kabiinist oli vaade nii ilus, et järgmisest metsatööst pean ikka video tegema ja seda ka teiega jagama. Eks paistab, kuidas jõuan.
Küsimus ka. Meelisel on roolivõimendi kohta oma arvamus ja ma kipun seda toetama. Kui suvel vooliku ära lõhkusin ja roolivõim kuivaks jooksis, siis panin uue vooliku ja uue õli. Terve paagi panin täis. Hetkel on aga nii, et see paak "teenindab" ju ainult roolivõimendit, kuna kõik muu käib ju suure paagi pealt. Mure selles, et alguses päris jupp aega käib rool nii raskelt, nagu võimu ei olekski. Hiljem hakkab juba viisakamalt käima. Pakun, et parem käimine hakkab pihta siis, kui õli juba pisut soojem ja vedelam on. Suure koguse soojendamine võtab aga rohkem aega. Siit ka minu idee, et kui laseks selle paagi nüüd tühjaks, paneks siis 20 asemel sinna 2 liitrit sisse. Nii peaks ju õli kiiremini paremini jooksma hakkama ja ka rool paremini tööle. Kui rikkamaks saan, kaalun tõsiselt roolisüsteemi uuendamist, aga seniks, kas mõttekäik tundus loogiline või oskab keegi midagi paremat soovitada?
Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.