28-01-2015, 06:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2015, 08:55 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
NL ajast suurt mõmmigi ei mäleta aga remonttöid on tulnud ette ikka igasuguste ilmadega. Talvel -25ga russil mootorit metsas vahetand ning peaks mainima et töö sai tehtud kiiremini kui muidu...
Mõned head 6-7a tagasi oli üks vana LT 28 "kohvi" edition mis tuksus samuti pidevalt 24h ööpäevas, kui kohe hommikul oli vaja sõitma minna siis õhtul jätsin raipe kuhugi põlluveerde tuksuma, hommikul hea soe võtta. Lihtsam oli õhtul 10liitrit naftat sisse kallata kui hommikul soojenduste ja täkudega möllama hakata.
Külmaga on lihtne, alati saad soojalt end riide pannan ja tehnika üles soojendada, teine äärmus on meeletu palavus. Hetkel toimetan paar nädalat tais ning eile vahetasin pattaya külje all hiluxi esimest pooltelge, päeval üle +30 ja öösel +28 ning kõik see niiskus.... ja sääsed jne. Unistasin sel hetkel külmast põhjamaa talvest...
Mõned head 6-7a tagasi oli üks vana LT 28 "kohvi" edition mis tuksus samuti pidevalt 24h ööpäevas, kui kohe hommikul oli vaja sõitma minna siis õhtul jätsin raipe kuhugi põlluveerde tuksuma, hommikul hea soe võtta. Lihtsam oli õhtul 10liitrit naftat sisse kallata kui hommikul soojenduste ja täkudega möllama hakata.
Külmaga on lihtne, alati saad soojalt end riide pannan ja tehnika üles soojendada, teine äärmus on meeletu palavus. Hetkel toimetan paar nädalat tais ning eile vahetasin pattaya külje all hiluxi esimest pooltelge, päeval üle +30 ja öösel +28 ning kõik see niiskus.... ja sääsed jne. Unistasin sel hetkel külmast põhjamaa talvest...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB