29-01-2015, 20:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2015, 20:25 PM ja muutjaks oli Gravity.)
Niih väike info huvilistele.
Puutusin reaalselt töö juures kokku selle Läti MF 70 adapteri komplektiga. Sobitasime orginaal 2 takti asemele Subaru EX21 .
Kuigi see komplekt maksis 198 koos KMiga. Siis lisandus sinna veel 24+KM transpordi eest( pidi küll eralennukiga vist tulema) .
Küllaltki kallis arvestades, et tegemist veidi pool fabrikaadiga.
Komplektis siis kaasas : vaheflants mootori ja käigukasti vahele , väntvõlli otsa käiv muhv ja 2 aukudega metallplaati. Poldid, mutrid ,seibid jm peab ise juurde vaatama.
Vajalik on orginaal sidurikorv sest Läti muhv tuleb sinna külge keevitada , akukudega metallplaadid olid juhtsangade tõstmiseks kuna muidu ei mahu mootor vahele ära.
Kui juba juhtsangade asend muutus siis tekkis probleeme käiguvahetusega. Üpris kaua sättisin ja painutasin seda pikka käiguvahetuse varrast, et oleks paraja pikkuse ja kujuga.
Ühesõnaga odavam on ise teha vahetükid. Saab odavam ja parem .
Puutusin reaalselt töö juures kokku selle Läti MF 70 adapteri komplektiga. Sobitasime orginaal 2 takti asemele Subaru EX21 .
Kuigi see komplekt maksis 198 koos KMiga. Siis lisandus sinna veel 24+KM transpordi eest( pidi küll eralennukiga vist tulema) .
Küllaltki kallis arvestades, et tegemist veidi pool fabrikaadiga.
Komplektis siis kaasas : vaheflants mootori ja käigukasti vahele , väntvõlli otsa käiv muhv ja 2 aukudega metallplaati. Poldid, mutrid ,seibid jm peab ise juurde vaatama.
Vajalik on orginaal sidurikorv sest Läti muhv tuleb sinna külge keevitada , akukudega metallplaadid olid juhtsangade tõstmiseks kuna muidu ei mahu mootor vahele ära.
Kui juba juhtsangade asend muutus siis tekkis probleeme käiguvahetusega. Üpris kaua sättisin ja painutasin seda pikka käiguvahetuse varrast, et oleks paraja pikkuse ja kujuga.
Ühesõnaga odavam on ise teha vahetükid. Saab odavam ja parem .
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed