02-02-2015, 22:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2015, 22:28 PM ja muutjaks oli unimüts.)
Poisid ruum ei pea olema soe. Soe õhk on kahjulikk isegi. Kaege mõne termopildi pealt mis toimub kui -20kraadine ruum mingi puhuriga üles soendada kiirelt. Ise võtad kõik riided küll seljast. kuid kõik seinad tilguvad ja raud higistab mis kole. See kõige rumalam tegu. Reaalselt vaja ikka mingi bullerjani sarnast asjandust, mis niiskuse õhust ka välja sikutaks ja ruumi ikka paar päeva ennem soojaks kütaks. Materjal, seinad, lagi ja remonditav detail peavad olema soojad, mitte ei pea olema õhk soe. Kiirelt soojaks kütetud ruumiga on jalad pekkis paari aastaga. Kõik külm mis tuleb betoonilt on julm. -- Räägin kogemusest mitte ei tee nalja.
Paari tunni remontimise juures ei juhtu hullu midagi, kui saab vahepeal soojendamas käia ja siis edasi teha.
Remontimisest.
Veneaegse pidurilindiga ei juhtu ka 50aasta jooksul midagi. On paremad isegi kui tänapäeva omad - juhul kui just mõnes pidurimeistris ei lase uusi katteid peale neetida. Tänapäeva lääne katteriie on veidi paksem ja veidi vastupidavam õli suhtes. Kuid selle eest tuleb arve ka 3x kallim kui mujalt osta see vene tänapäeva toodangut.
Kõik poldid mis olid sul lahtised, nendele pead arvestama, et kas vahetad välja või kasutad keermeliimi hiljem tagasipanekul. Seal pole enam nalja. Need hakkavadki sul lahti käima. Enamjaolt on keerme kolmnurk juba kahjustatud (kulunud kullinokkadeks) . Maru s..tt on neid lihtsalt aasta kahe pärast vahetada. Pingutama peab nagunii iga paarikümne tunni tagant.
Diftiga on sul probleem suurem. See dift hoiabki just käist paigas ega lase tal ringiratast pöörelda. Ainult poldid ei hoia s..ttagi. Enamjaolt oleks lahenduseks astmeline dift kui pesa pekkis.
Blää võiks öelda, et su masinal on kõik vene masina "probleemid" kaelas. Riburadamööda võib üleslugeda, mis hädad. Samas peaasi, et ei kiirusta, muidu on paari kuu pärast hambad ja saad lahti võtta.
Paari tunni remontimise juures ei juhtu hullu midagi, kui saab vahepeal soojendamas käia ja siis edasi teha.
Remontimisest.
Veneaegse pidurilindiga ei juhtu ka 50aasta jooksul midagi. On paremad isegi kui tänapäeva omad - juhul kui just mõnes pidurimeistris ei lase uusi katteid peale neetida. Tänapäeva lääne katteriie on veidi paksem ja veidi vastupidavam õli suhtes. Kuid selle eest tuleb arve ka 3x kallim kui mujalt osta see vene tänapäeva toodangut.
Kõik poldid mis olid sul lahtised, nendele pead arvestama, et kas vahetad välja või kasutad keermeliimi hiljem tagasipanekul. Seal pole enam nalja. Need hakkavadki sul lahti käima. Enamjaolt on keerme kolmnurk juba kahjustatud (kulunud kullinokkadeks) . Maru s..tt on neid lihtsalt aasta kahe pärast vahetada. Pingutama peab nagunii iga paarikümne tunni tagant.
Diftiga on sul probleem suurem. See dift hoiabki just käist paigas ega lase tal ringiratast pöörelda. Ainult poldid ei hoia s..ttagi. Enamjaolt oleks lahenduseks astmeline dift kui pesa pekkis.
Blää võiks öelda, et su masinal on kõik vene masina "probleemid" kaelas. Riburadamööda võib üleslugeda, mis hädad. Samas peaasi, et ei kiirusta, muidu on paari kuu pärast hambad ja saad lahti võtta.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.