05-02-2015, 17:48 PM
Toorega mängimine ei aita.
NGK küünaldega värvusi nii konkreetselt ei jälginud, aga sellel autol on küünlad alati liiga valged olnud. Kui sai panna uued küünlad peale, siis pärast esimesi katsetusi olid küünlad ikka nagu karbist võetud välimusega.
Ühel teisel mu gazil sai kohe peale ostu katsetuseks küünlad maha võetud, üllatuseks olid sellel kõik ilusad tumepruunid, kuigi see teine auto käib vaid tühikäigul ilusti, suurematel pööretel hakkab turtsuma ja plärtsuma, jõudu pole pooltki nii palju, kui teemaks oleval autol.
Nii palju ma mõõtsin, et nukkvõlli ajastus on arvatavasti liiga varajane. Mootor ise suhteliselt vähe töötanud. Surved said ka mõõdetud, need olid kümne kanti.
Minu mõistus ei võta, mis muutus saab toimuda mootori soojenedes, et see siis vahele jätma hakkab? Külmalt käib ju väga normaalselt.
NGK küünaldega värvusi nii konkreetselt ei jälginud, aga sellel autol on küünlad alati liiga valged olnud. Kui sai panna uued küünlad peale, siis pärast esimesi katsetusi olid küünlad ikka nagu karbist võetud välimusega.
Ühel teisel mu gazil sai kohe peale ostu katsetuseks küünlad maha võetud, üllatuseks olid sellel kõik ilusad tumepruunid, kuigi see teine auto käib vaid tühikäigul ilusti, suurematel pööretel hakkab turtsuma ja plärtsuma, jõudu pole pooltki nii palju, kui teemaks oleval autol.
Nii palju ma mõõtsin, et nukkvõlli ajastus on arvatavasti liiga varajane. Mootor ise suhteliselt vähe töötanud. Surved said ka mõõdetud, need olid kümne kanti.
Minu mõistus ei võta, mis muutus saab toimuda mootori soojenedes, et see siis vahele jätma hakkab? Külmalt käib ju väga normaalselt.