05-02-2015, 18:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2015, 18:12 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(05-02-2015, 17:48 PM)Romka Kirjutas: Toorega mängimine ei aita.
NGK küünaldega värvusi nii konkreetselt ei jälginud, aga sellel autol on küünlad alati liiga valged olnud.
...
Valge küünal näitab, et põlemine on liiga "puhas". Mina oma rumala peaga tõstaks paari mm jagu kütuse taset ujukiruumis...
On CO sisalduse mõõtmise võimalust ka? Palju see number on? Palju HC?
Kas soe mootor sureb õhuklapi sulgemise peale viisakalt välja?
Süütesüsteemiga on see jama, et kõrgepinget otse ei mõõda... Sekundaarpinge kättesaamiseks on vaja miskit säärast vidinat:
http://www.picoauto.com/doc/manuals/DO08...eaflet.pdf
Teoorias võiks neid seadmeid siin-seal töökodades leiduda. Paraku ma ühtegi juhatada ei oska.
Ma nüüd eeldan, et tahhomeetriga oled juba ükshaaval kõikide küünalde väljalülitamise mõju ära proovinud ja kõik silindrid on võrdse mõjuga.