05-02-2015, 22:55 PM
Huvitav,kas keegi on teinud ka reaalselt statistikat,palju on TÜV mitte läbinud ja liikluse jaoks ohtlikke sõidukeid eemaldatud ning kas sellest on ka üle üldisele liiklus ohutusele kasu olnud? Praegu tundub,et enamus avariisid siiski toimub, halbade asjaolude kokkulangevusel,joove,olematu pikivahe, ebaõige kiirus,ilmastiku olidega mittearvestamine, möödasõidu reeglite eirmamine jne.
Siinkohal ei saa öelda,et TÜV päris kasutu oleks, olles natuke suhelnud nendega,kes päevas päeva seda tööd teevad. Siis on tulnud neil ette ikka igasuguseid huvitavaid sõidukeid,mis on üritanud läbida TÜV.
Siinkohal ei saa öelda,et TÜV päris kasutu oleks, olles natuke suhelnud nendega,kes päevas päeva seda tööd teevad. Siis on tulnud neil ette ikka igasuguseid huvitavaid sõidukeid,mis on üritanud läbida TÜV.