05-02-2015, 23:19 PM
(05-02-2015, 22:55 PM)MAZ Kirjutas: Huvitav,kas keegi on teinud ka reaalselt statistikat,palju on TÜV mitte läbinud ja liikluse jaoks ohtlikke sõidukeid eemaldatud ning kas sellest on ka üle üldisele liiklus ohutusele kasu olnud? Praegu tundub,et enamus avariisid siiski toimub, halbade asjaolude kokkulangevusel,joove,olematu pikivahe, ebaõige kiirus,ilmastiku olidega mittearvestamine, möödasõidu reeglite eirmamine jne.
Siinkohal ei saa öelda,et TÜV päris kasutu oleks, olles natuke suhelnud nendega,kes päevas päeva seda tööd teevad. Siis on tulnud neil ette ikka igasuguseid huvitavaid sõidukeid,mis on üritanud läbida TÜV.
Pigem ohtlik on ikka kahtlane juht mitte vanakesest auto..... Ülevaatus vast on ikka vajalik aga mis määral see on küsimus. TÜV näitab ära küll sõiduki hetkeolukorra ülevaataja silma läbi aga see on ka kõik. Nukataga on võimalik alla kerida viletsamad rehvid,kehvemad pidurid (minu vana nali naela otsas rippuvatest korralikest piduritest... ),võimalik on vahetada ka mootorit jne..... seega ei ole midagi kindlat.... Olen kogenud ka olukorda,kui tempel löödi passi ja peale seda avastasime,et auto all suur loik...põhjuseks katkine pidurivoolik. Ülevaataja punast nägu vaadates ja aru saades,et ta midagi enam teha ei saa........ ....käratas mõne korra .... Kõik on võimalik siis. Hetkel on asi korras aga mis toimub kuu aja pärast,seda ei tea keegi.