05-02-2015, 23:41 PM
Külmalt käib ühtlasemalt kuna mootoril on raskem pöörelda ja kõik silindrid peavad rohkem tööd tegema.
Soojalt aga ebavõrdsus võimendub seoses mootori kergema käimisega.
Kui nüüd süüdet ikka jupp maad hilisemaks keerad et pöörded langevad käib ilmselt ühtlaselt jälle.
miks ta aga ühtlaselt ei käi on igasugused õhulekked sisselaskesse mis teevad segu ebavõrdseks ja ka kompressiooni erinevused kui on.
Siis plokikaaned võivad erineva põlemiskambriga olla parem ja vasak.
Vahekaane tihendi serv võib alt kanalis olla ja sinna taha jääb kollektorit pidi imbuv bensiin pidama.
Jagajal võivad eri silindrite süütemomendid olla ebaühtlased.
Karbussil võib olla parem ja vasak pool erineva seadega.
Muidugi ka nukkvõlli kraadid ei pruugi olla ühtlased.
niimoodi nagu videos on väga raske aru saada milline silinder vähem töötab.
Mina võtaks summuti otsast ära et paremini kuulda oleks vahelejätud ja siis tõmbaks piipudel kummilutid üles ning sealt vahelt siis ühekaupa hakkaks massi panema töötamise ajal.
Et paremini kuulda oleks erinevus võib ka ühe või kaks küünalt lihtsalt massi panna ja ülejäänuid ühekaupa proovida.
Nii saab küll teada mis silindrid vahele jätavad aga asja parandamiseks peab nagunii selle mootori seibideks tõmbama ja hoole ning täpsusega kokku tagasi kontrollides iga pisiasja üle.
Soojalt aga ebavõrdsus võimendub seoses mootori kergema käimisega.
Kui nüüd süüdet ikka jupp maad hilisemaks keerad et pöörded langevad käib ilmselt ühtlaselt jälle.
miks ta aga ühtlaselt ei käi on igasugused õhulekked sisselaskesse mis teevad segu ebavõrdseks ja ka kompressiooni erinevused kui on.
Siis plokikaaned võivad erineva põlemiskambriga olla parem ja vasak.
Vahekaane tihendi serv võib alt kanalis olla ja sinna taha jääb kollektorit pidi imbuv bensiin pidama.
Jagajal võivad eri silindrite süütemomendid olla ebaühtlased.
Karbussil võib olla parem ja vasak pool erineva seadega.
Muidugi ka nukkvõlli kraadid ei pruugi olla ühtlased.
niimoodi nagu videos on väga raske aru saada milline silinder vähem töötab.
Mina võtaks summuti otsast ära et paremini kuulda oleks vahelejätud ja siis tõmbaks piipudel kummilutid üles ning sealt vahelt siis ühekaupa hakkaks massi panema töötamise ajal.
Et paremini kuulda oleks erinevus võib ka ühe või kaks küünalt lihtsalt massi panna ja ülejäänuid ühekaupa proovida.
Nii saab küll teada mis silindrid vahele jätavad aga asja parandamiseks peab nagunii selle mootori seibideks tõmbama ja hoole ning täpsusega kokku tagasi kontrollides iga pisiasja üle.