06-02-2015, 13:21 PM
Eks see rehviteema on nii ja naa. Iseenesest oleks ma ikkagi naastrehvi keelu pooldaja sest Mersu sai alla praktiliselt uued (vast kuu aega on linnas all olnud) Hakkapeliita 5'ed ja väljaspool klaasjääd on suisa valus kuulata, kuidas need kandilised naelad raginal teed lõhuvad. Sõna otseses mõttes liigud asfaldil vaiksel kiirusel ragisedes nagu sõidaks linttraktoriga! Aga pidamine jääl ja lumel on ulmeline... sellest rehvist on ju pea igalpool neil teemadel juttu, siin audiklubi oma. Ahjah, meie "viied" on toodetud 20. nädal 2012 ehk siis "vaiksemad"... Talveralli rajale ideaalne aga see ju hobiauto, igapäevaauto all oleks selline ikka liig mis liig: endal on vastik aga veel hullem on ju linnas jalakäijatel, kes seda meeletut rehvimüra peavad taluma! Pluss lõhkumine, tolm ehk üldine saastamine.
Poiss tahtis ka osta sinna alla juustud aga ma leidsin, et parimate saadaolevate eest 50 tükist maksta on nii OK, klaasjääl ohutus on oluline. See ju konkreetse suunitlusega valik ning 195/15 sobib ka pere teistele autodele, kui oleks vaja. Aga ma ei kujuta küll ette, miks peaks Saabile need alla panema ja keskkonda saastama, kui masteri protilamell töötab koos abilistega linnas ja maanteel ideaalselt...
Poiss tahtis ka osta sinna alla juustud aga ma leidsin, et parimate saadaolevate eest 50 tükist maksta on nii OK, klaasjääl ohutus on oluline. See ju konkreetse suunitlusega valik ning 195/15 sobib ka pere teistele autodele, kui oleks vaja. Aga ma ei kujuta küll ette, miks peaks Saabile need alla panema ja keskkonda saastama, kui masteri protilamell töötab koos abilistega linnas ja maanteel ideaalselt...
