07-02-2015, 11:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2015, 11:55 AM ja muutjaks oli phyl.)
Tundub, et sa tead kui paljud panevad matsu ja lõpetavad lammaris, kuid sa ei tea kui palju matse ära hoitakse tänud headele rehvidele.
Ehk sinu "pahameel" ja statistika on natike kallutatud.
Ega see hea rehv ka nüüd maailma päästja ei ole, kuid kindlam on ikka sõita kui kulunud rehviga. (seda väidet ei lükka keegi ümber)
Jätkuvalt, auto roolija ei peagi olema süüdi. Teepeal olev metsloom, murdunud puu, kõik sellised ootamatused ja tänad, kui masin on roolitav ja pidurdatav. Mingi jobu sõidab ette linnas, teeb ees äkilise pidurduse. Jälle tänad rehve, mis aitavad pidurdusteekonda lühendada.
Neid olukordi, kus sa ise ei ole süüdi ja sa ei oota selliseid juhtumisi ongi need, kus esiteks masin peab olema tehniliselt korras ja ka rehvid peavad olema head. Siin ei ole sellest suhtumisest kasu, et ma sõidan rahulikult ja ma eeldan, et tee on libe. Eeldada võid palju, kuid kui õnnetus on käes, siis tunned seda meeletut "kokkuhoidu" mis sai sügisel tehtud, kui said sõbra käest "enam vähem" talvekad alla.
(korralik treila vedu läheb maksma 100+ euri, ja enamus korralikud remondi ettevõtted võtavad nii 25+ euri tunnis, arvutage ise oma kokkuhoiud)
See kui keegi rallitades end ümber puu väänab, on hoopis teine jutt. Neid on olnud ajast-aega ja ega nad kao kuhugi ka tulevikus.
Järgmine asi on juba igaaastane rehvide vahetamine. Kas maksta iga aasta nii 30-35 euri rehvide vahetuse ees, või hoida see raha kokku ja investeerida jälle rehvidesse, millega saab 2-3 aastat edukalt sõita. (ajaline limiiit on jällegi vaieldav, aga näiteks kõlbab küll)
Kui nüüd kõik tööd teed ise: vahedad rehve ise, tasakaalustad ise, remondid oma masinat ise või üldse auto ongi 500 euri väärt ja odavama kaalupeale saata kui mingi suurem asi küljest kukub (või laksu paned), siis sellleiselt saab ka elada. (vägapaljud elavad, kuid kuipaljudel on võimalusi ja oskusi teha kõiki eelnimetatud töid? Vähestel inimestel tegelikult.)
Ehk sinu "pahameel" ja statistika on natike kallutatud.
Ega see hea rehv ka nüüd maailma päästja ei ole, kuid kindlam on ikka sõita kui kulunud rehviga. (seda väidet ei lükka keegi ümber)
Jätkuvalt, auto roolija ei peagi olema süüdi. Teepeal olev metsloom, murdunud puu, kõik sellised ootamatused ja tänad, kui masin on roolitav ja pidurdatav. Mingi jobu sõidab ette linnas, teeb ees äkilise pidurduse. Jälle tänad rehve, mis aitavad pidurdusteekonda lühendada.
Neid olukordi, kus sa ise ei ole süüdi ja sa ei oota selliseid juhtumisi ongi need, kus esiteks masin peab olema tehniliselt korras ja ka rehvid peavad olema head. Siin ei ole sellest suhtumisest kasu, et ma sõidan rahulikult ja ma eeldan, et tee on libe. Eeldada võid palju, kuid kui õnnetus on käes, siis tunned seda meeletut "kokkuhoidu" mis sai sügisel tehtud, kui said sõbra käest "enam vähem" talvekad alla.
(korralik treila vedu läheb maksma 100+ euri, ja enamus korralikud remondi ettevõtted võtavad nii 25+ euri tunnis, arvutage ise oma kokkuhoiud)
See kui keegi rallitades end ümber puu väänab, on hoopis teine jutt. Neid on olnud ajast-aega ja ega nad kao kuhugi ka tulevikus.
Järgmine asi on juba igaaastane rehvide vahetamine. Kas maksta iga aasta nii 30-35 euri rehvide vahetuse ees, või hoida see raha kokku ja investeerida jälle rehvidesse, millega saab 2-3 aastat edukalt sõita. (ajaline limiiit on jällegi vaieldav, aga näiteks kõlbab küll)
Kui nüüd kõik tööd teed ise: vahedad rehve ise, tasakaalustad ise, remondid oma masinat ise või üldse auto ongi 500 euri väärt ja odavama kaalupeale saata kui mingi suurem asi küljest kukub (või laksu paned), siis sellleiselt saab ka elada. (vägapaljud elavad, kuid kuipaljudel on võimalusi ja oskusi teha kõiki eelnimetatud töid? Vähestel inimestel tegelikult.)
Come to the dark side, we have cookies!