07-02-2015, 23:02 PM
Silikoonist ja vedelast tihendimassist võibki jääda elulõpuni rääkima.
Lihtsalt on kohad kuhu seda panna ja kuhu mitte ning siis ka oleneb kui hoolikalt on pandud.
Kui näiteks vanad tihendipinnad on veidi räsida saanud aga tehasest on ette nähtud papp tihend siis ikkagi olen papp tihendile hästi kerge kirme peale tõmmanud. Pole veel olnud juhust , et lekiks või üleliigne silikoon kuskile satuks.
Tänapäeval kohtab mootorite juures papp tihendit suhtelist harva. Järjest rohkem minnakse tihendimassi ja O rõngaste peale üle .
----------
Lisaks enamasti on erinevad mootori silikoonid/hermeetikud/ tihendimassid suhteliselt väikse säilivusajaga . Mistõttu seal tuleb mingi sültjas plöga mis ei kuiva ega tihenda õigesti . Head silikoonid on ka parajalt kallid. Ise kasutan tööl Würthi RTVd . Midagi 30-35 pluss KM on väike pudel .
Ühesõnaga silikoon tahab saada oskuslikku kasutamist .
Lihtsalt on kohad kuhu seda panna ja kuhu mitte ning siis ka oleneb kui hoolikalt on pandud.
Kui näiteks vanad tihendipinnad on veidi räsida saanud aga tehasest on ette nähtud papp tihend siis ikkagi olen papp tihendile hästi kerge kirme peale tõmmanud. Pole veel olnud juhust , et lekiks või üleliigne silikoon kuskile satuks.
Tänapäeval kohtab mootorite juures papp tihendit suhtelist harva. Järjest rohkem minnakse tihendimassi ja O rõngaste peale üle .
----------
Lisaks enamasti on erinevad mootori silikoonid/hermeetikud/ tihendimassid suhteliselt väikse säilivusajaga . Mistõttu seal tuleb mingi sültjas plöga mis ei kuiva ega tihenda õigesti . Head silikoonid on ka parajalt kallid. Ise kasutan tööl Würthi RTVd . Midagi 30-35 pluss KM on väike pudel .
Ühesõnaga silikoon tahab saada oskuslikku kasutamist .
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed