09-02-2015, 13:22 PM
Mõistlikkus sõltub Sinu enda valikutest omadustele kaalu panekul. Üsna samaväärsed, kuigi erineva tehnilise lahendusega. Aiatraktorid ju mõlemad
TZ oleme kõik näinud ja paljud ka kasutanud. Kui nikats rippsüsteem ja mootori aset täitev õnnetus välja arvata, on täitsa muhe preparaat. Täna Eestis siiski üle hinnatud. Teisipidi on neli ühesuurust ratast ja keskelt keeramine maastikul oluliseks abiks ja päris tähtsusetu pole ka teabe olemasolu.
Jaapani tehnikale (viidatud Kubota on veel Vana Hea Jaapani Raud) on omane kõrge inseneritöö tase. Mis paraku tähendab optimeeritud materjalikasutust (vaadake või kaalu ja koostude mõõtmeid), mis juhiistmel lösutava juhmi käes kiirelt ja täiesti ise katki läheb. Ning kui varuosi veel saab (nett toob need kasvõi kindakirjamaalt kohale), siis oskusteabega on lood tüki nigelamad.
Samas olles ühe säärase Mitsuga natuke sõprust sobitanud, siis mulle küll meeldis. Soomes oli võimalus üht 14hj diiselmootoriga loomakest proovida. -20 polnud käivitamiseks probleemi ja roolivõimendi toimetas kah kohe algusest täiesti viisakalt (sel oli võimendusega rool). Rippsüsteemi sel polnud, oli veokahvel, milles mõõtude järgi tehtud metsahaagis. 30 cm lund (ehk esiratta läbimõõt) ei takistanud, kuid kõrgemasse polnud asja. Kuigi omaniku väitel pidada end koormaga liikudes suisa lume alla kaapima, kui enne juhikohalt ei sekku.
Kui tööriistad käes püsivad ja tundmatu ei heiduta, siis mina soovitaks kasutatud japsi küll. Aga alati jääb võimalus sattuda mingi eriliselt äratapetud isendi otsa ja kooselu säärasega saab olema valus. Samas on Nordamus sääraseid müünud juba aastaid ja pole kuulnud vikatite ja hangudega nende peakorterit piiravate petetud klientide hordidest.
Kindla peale minek oleks TZ koos oma vigade ja voorustega. Aga ilmselt näeks peale minu ka märkimisväärne osa AMF lugejatest meelsasti teemat kooselust kasutatud pisikese Kubotaga.
Lõpuks väike teemaväline märkus ka: kui arvestada, et on tahtmine autokäruga metsas käia, siis sõltumata vedukist on äärmiselt kõrge tõenäosus haagise tükeldumiseks. No ei ole odavad maanteehaagised maastikule mõeldud.
Samas ettevaatlikult tegutsedes saab asjad aetud küll. Ning ruum puid kuuri ees on alati enam väärt, kui kusagil metsas olevad küttepuuvirnad
TZ oleme kõik näinud ja paljud ka kasutanud. Kui nikats rippsüsteem ja mootori aset täitev õnnetus välja arvata, on täitsa muhe preparaat. Täna Eestis siiski üle hinnatud. Teisipidi on neli ühesuurust ratast ja keskelt keeramine maastikul oluliseks abiks ja päris tähtsusetu pole ka teabe olemasolu.
Jaapani tehnikale (viidatud Kubota on veel Vana Hea Jaapani Raud) on omane kõrge inseneritöö tase. Mis paraku tähendab optimeeritud materjalikasutust (vaadake või kaalu ja koostude mõõtmeid), mis juhiistmel lösutava juhmi käes kiirelt ja täiesti ise katki läheb. Ning kui varuosi veel saab (nett toob need kasvõi kindakirjamaalt kohale), siis oskusteabega on lood tüki nigelamad.
Samas olles ühe säärase Mitsuga natuke sõprust sobitanud, siis mulle küll meeldis. Soomes oli võimalus üht 14hj diiselmootoriga loomakest proovida. -20 polnud käivitamiseks probleemi ja roolivõimendi toimetas kah kohe algusest täiesti viisakalt (sel oli võimendusega rool). Rippsüsteemi sel polnud, oli veokahvel, milles mõõtude järgi tehtud metsahaagis. 30 cm lund (ehk esiratta läbimõõt) ei takistanud, kuid kõrgemasse polnud asja. Kuigi omaniku väitel pidada end koormaga liikudes suisa lume alla kaapima, kui enne juhikohalt ei sekku.
Kui tööriistad käes püsivad ja tundmatu ei heiduta, siis mina soovitaks kasutatud japsi küll. Aga alati jääb võimalus sattuda mingi eriliselt äratapetud isendi otsa ja kooselu säärasega saab olema valus. Samas on Nordamus sääraseid müünud juba aastaid ja pole kuulnud vikatite ja hangudega nende peakorterit piiravate petetud klientide hordidest.
Kindla peale minek oleks TZ koos oma vigade ja voorustega. Aga ilmselt näeks peale minu ka märkimisväärne osa AMF lugejatest meelsasti teemat kooselust kasutatud pisikese Kubotaga.
Lõpuks väike teemaväline märkus ka: kui arvestada, et on tahtmine autokäruga metsas käia, siis sõltumata vedukist on äärmiselt kõrge tõenäosus haagise tükeldumiseks. No ei ole odavad maanteehaagised maastikule mõeldud.
Samas ettevaatlikult tegutsedes saab asjad aetud küll. Ning ruum puid kuuri ees on alati enam väärt, kui kusagil metsas olevad küttepuuvirnad