04-03-2004, 19:29 PM
Hinna tõustmise põhjus on meie
eurointegratsioon ja (väidetavalt sellega
kaasnev) elatustaseme tõus. Oleks ju imelik
alla paarisaja EUR miskit toimivat ja korras
mopeedi müüa.
Jalgrataste kvaliteedist ja hinnast niipalju
et... 4000 ja alla selle EEK hinnaklassis
saab tihti rämpsu, nt koonused pehmed jms.
Olen ise paar aastat ühe teisemelise
tüdruku pruukimises olnud jalgrattal olnud
hädas tagarattaloksu väljareguleerimisega.
Niipea kui loksu kinni keerasid, poos
laagreid. Võütsin lahti ja mis selgus -
koonus (mis peaks oleka klaaskõva
(pind)karastusega) oli jumala pehme ja oli
sisse söönud.
Ka stagna-aja Vene rataste koonuste materjal
polnud nii nigel.
Olen parandanud/reguleerinud ja 10 KEEK
hinnaklassi jalgrattaid ja seal on asi hoopis
teisest puust...
Selle valguses ei ole ju võrrid nii kallid...
Parimat,
Valdo
eurointegratsioon ja (väidetavalt sellega
kaasnev) elatustaseme tõus. Oleks ju imelik
alla paarisaja EUR miskit toimivat ja korras
mopeedi müüa.
Jalgrataste kvaliteedist ja hinnast niipalju
et... 4000 ja alla selle EEK hinnaklassis
saab tihti rämpsu, nt koonused pehmed jms.
Olen ise paar aastat ühe teisemelise
tüdruku pruukimises olnud jalgrattal olnud
hädas tagarattaloksu väljareguleerimisega.
Niipea kui loksu kinni keerasid, poos
laagreid. Võütsin lahti ja mis selgus -
koonus (mis peaks oleka klaaskõva
(pind)karastusega) oli jumala pehme ja oli
sisse söönud.
Ka stagna-aja Vene rataste koonuste materjal
polnud nii nigel.
Olen parandanud/reguleerinud ja 10 KEEK
hinnaklassi jalgrattaid ja seal on asi hoopis
teisest puust...
Selle valguses ei ole ju võrrid nii kallid...
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel