09-02-2015, 18:35 PM
Lihtne küsimus: kas Sa tohid otsa sõita teepeal katki läinud sõidukile? Ei tohi. Rääkimata sellest, et sa ennast sinna otsa SODIKS sõidad! Kuigi Cordoba pole mingi turvaetalon, siis pidi olema pikivahe ikka null ja kiirus väga suur. Isegi jääkkiirusega 30 km/h ei saa suurima tõenäosusega surma. See on siis eriti halb õnn või pigem Saatus. Selleks ONGI pikivahe!!! Aga ka tuledest ette sõitmine, mis seal küll teemaks polnud. Kuna too seati-mees tuli ka otse kusagilt kaugelt, siis arvata on, et magas samamoodi kettas nagu Laiksoo ja jalg muudkui vajus ja vajus... Tütarlaps aga oli värske ja reageeris ära. Kusjuures asi oli sirgel, mitte järsu kurvi taga!!! Ja polnud ka musta jääd maas, tavaline märg detsembri teekate.
Ja ongi jätkuv lollide õigustamine: sõida surmväsinuna, maga roolis, ära mingil juhul pikivahet hoia, kihuta maksimum lubatuga, saa surma ja oled ikka õige mees! Kõik teised on süüdi. Aga selle peale ei tule, et on olemas autod, mis maanteekiiruselt (90 km/h) saavad pidama ka alla 30 meetrise distantsiga! Mida uuemad, seda paremini pidama saavad. Kuid sellisel kiirusel, mäletan Autolehe testidest kahte, on 100 km/h pealt pidurdusteekond 33 meetrit samahea kui avarii. Need olid siis WRX'i ja SLK tulemused 10 aastat tagasi.
Ja ongi jätkuv lollide õigustamine: sõida surmväsinuna, maga roolis, ära mingil juhul pikivahet hoia, kihuta maksimum lubatuga, saa surma ja oled ikka õige mees! Kõik teised on süüdi. Aga selle peale ei tule, et on olemas autod, mis maanteekiiruselt (90 km/h) saavad pidama ka alla 30 meetrise distantsiga! Mida uuemad, seda paremini pidama saavad. Kuid sellisel kiirusel, mäletan Autolehe testidest kahte, on 100 km/h pealt pidurdusteekond 33 meetrit samahea kui avarii. Need olid siis WRX'i ja SLK tulemused 10 aastat tagasi.