11-02-2015, 11:53 AM
(10-02-2015, 23:50 PM)Veskioja Kirjutas:(10-02-2015, 13:41 PM)pkmp Kirjutas: sama toetuspindalaga läbimõõdult suurem ja kitsam rehv,
See mu arust põnev iseenesest,miks jh ei ole mindud seda teed.Kaua aastaid tagasi see justkui toimis,enamus rattad tehti ikka suured,justkui siis kergem tõmmata.Mida aeg edasi seda väiksemaks on läind ka rattad,just selle metsa tehnika osas,Atv käru rattad ju peris tillukesed vs. ta endaga omadega ja toimib.
...
Rah-raha-raha. Suur ratas tahab tummisemat telge ja nõuab pöörlemiseks rohkem ruumi. See omakorda eeldab enam mõtlemist seadme loomisel, et asi ei kujuneks ebaõistlikult suureks.
Ühe haagise korral on hinnavahe olematu, kuid paarikümne tuhande pealt tuleb juba märgatav vahe. Seda enam, et tootjat hinnatundliku kliendi mured ei huvita...
Ning igaühel on tehtud kulude ja saadava tulu kõverate lõikepunkt ehk "mõistlik hind" erinevas kohas

Rehvi suurendamisest oluliselt enam mõjub pinnalpüsivust rataste arvu lisamine ja koorma vähendamine
