Deutz F5L912
#4

(11-02-2015, 20:04 PM)Nokkel Kirjutas:  ...
Kolmandal ja neljandal kolvil pealmine rõngas pooleks ja kolvi/silindri vahelt oleks nagu mingi võõrkeha läbi käinud...tugevad vaod sees.  Huvitaval kombel olid hülsi seinad suht tagasihoilikult vigastatud.
...
Kas vigastused olid "teineteise poole"?

Õhkjahutusega mootoris näeb ülekuumenenud kolb üsna samamoodi välja. Kuigi jälg võiks olla kogu kolvi küljel. Ning 3. ja 4. silindri vahe on kõige "kuumem" koht selles mootoris.

Kui jätta VM toodetud paadiankrutoorikud kõrvale, pole ükski diiselmootor odav remontida. Samas üks elujõus Deutz peaks suht igavene olema, kui jahutusribid puhtad ja õlid sees hoida. Big Grin

Kas see haruldane nokkloom pesitseb Eestis? Kusagil idaregiooni suletud territooriumil?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Deutz F5L912 - Autor: Nokkel - 11-02-2015, 20:04 PM
RE: Deutz F5L912 - Autor: AsTroSS - 11-02-2015, 20:46 PM
RE: Deutz F5L912 - Autor: Nokkel - 11-02-2015, 21:23 PM
RE: Deutz F5L912 - Autor: v6sa - 11-02-2015, 22:17 PM
RE: Deutz F5L912 - Autor: Nokkel - 12-02-2015, 08:55 AM
RE: Deutz F5L912 - Autor: Nokkel - 21-02-2015, 21:07 PM
RE: Deutz F5L912 - Autor: Nokkel - 01-03-2015, 18:44 PM
RE: Deutz F5L912 - Autor: Britta - 25-03-2015, 14:05 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne