11-02-2015, 22:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2015, 22:20 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-02-2015, 20:04 PM)Nokkel Kirjutas: ...Kas vigastused olid "teineteise poole"?
Kolmandal ja neljandal kolvil pealmine rõngas pooleks ja kolvi/silindri vahelt oleks nagu mingi võõrkeha läbi käinud...tugevad vaod sees. Huvitaval kombel olid hülsi seinad suht tagasihoilikult vigastatud.
...
Õhkjahutusega mootoris näeb ülekuumenenud kolb üsna samamoodi välja. Kuigi jälg võiks olla kogu kolvi küljel. Ning 3. ja 4. silindri vahe on kõige "kuumem" koht selles mootoris.
Kui jätta VM toodetud paadiankrutoorikud kõrvale, pole ükski diiselmootor odav remontida. Samas üks elujõus Deutz peaks suht igavene olema, kui jahutusribid puhtad ja õlid sees hoida.

Kas see haruldane nokkloom pesitseb Eestis? Kusagil idaregiooni suletud territooriumil?