13-02-2015, 11:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2015, 11:04 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Kõigi nende 4-ukselistega on see asi, et läbipaindumise koormus hakkab tulema B-piilarile ja need on teatavasti pikisuunaliselt tainad. See koht on alati see kriitiline paik, mis peab jäigaks saama. Laiali küljed vast ei vaju, kui vähegi plekki on. Hondal seda ju pole, sel ikkagi mütsiriiul kohu keret koos hoiab, AstroSS'i tojoota on aga originaalis "tühi" ehk küljed tehtud natuke tugevamad.
Küsimus oli ju ka millegi reaalse kaalu vedamisest, mitte niisama ilulemise riistapuust. Näe leidsin üles saarlaste tehtud kadeti kuulutusegi. See on kuradi kaunilt tehtud masin! Aga jällegi: tehtud 3-ukselisest luukpärast, mis on juba niigi tugevam kui sedaan.
Küsimus oli ju ka millegi reaalse kaalu vedamisest, mitte niisama ilulemise riistapuust. Näe leidsin üles saarlaste tehtud kadeti kuulutusegi. See on kuradi kaunilt tehtud masin! Aga jällegi: tehtud 3-ukselisest luukpärast, mis on juba niigi tugevam kui sedaan.