03-06-2002, 09:55 AM
MKI võtaks heal meelel käsile, kuid enne tahaks siiski MKII alustada ja ka lõpule jõuda. Algus on igatahes tehtud, sest reedel jõudis punane 979 AHH lõpuks eelmise omaniku õuelt minu õuele ja seetõttu sain liikurit ka põhjalikumalt uurida.
Kere olukorda pidasin ma esialgu paremaks kui see tegelikult on. Seismine niiskel pinnasel ja kere remondi käigus tehtud poolikud otsused avalduvad nüüd vohavas roostes. Tõsist tähelepanu vajavad karbid, tagumised poolraamid ja tiivaservad tagumiste rataste juures.
Halbadest uudistest veel niipalju, et mootor on täielikult kinni jooksnud (ringi ei jõua käänata) ning et seismise ajal on keegi jõudnud generaatori minema tassida. Autoelektrikust isa ning doonorauto olemasolu tähendab, et see on rohkem aga selline pseudoprobleem
Olemas on ka pakkumine komplektsele 2-liitrise Pintoga Cortinale, nii et soodsa arengu korral võib pisikese 1,1 Kenti pealetõstmine hoopis toimumata jääda.
Tööd on, aga mitte midagi nii kohutavat, millega ise hakkama ei saaks.
Loodetavasti suudan ma lähiajal tekitada ka mõned asjakohased pildid.
Aspelund
Kere olukorda pidasin ma esialgu paremaks kui see tegelikult on. Seismine niiskel pinnasel ja kere remondi käigus tehtud poolikud otsused avalduvad nüüd vohavas roostes. Tõsist tähelepanu vajavad karbid, tagumised poolraamid ja tiivaservad tagumiste rataste juures.
Halbadest uudistest veel niipalju, et mootor on täielikult kinni jooksnud (ringi ei jõua käänata) ning et seismise ajal on keegi jõudnud generaatori minema tassida. Autoelektrikust isa ning doonorauto olemasolu tähendab, et see on rohkem aga selline pseudoprobleem

Olemas on ka pakkumine komplektsele 2-liitrise Pintoga Cortinale, nii et soodsa arengu korral võib pisikese 1,1 Kenti pealetõstmine hoopis toimumata jääda.
Tööd on, aga mitte midagi nii kohutavat, millega ise hakkama ei saaks.
Loodetavasti suudan ma lähiajal tekitada ka mõned asjakohased pildid.
Aspelund