25-02-2015, 09:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2015, 09:35 AM ja muutjaks oli Tift.)
Kuna Marta-l on all Multicar-i tagasild, siis on seal kasutuses tõenäoliselt ka Multicar-i pidurisilindrid jne. Minu arvamus on, et sinna võiks rahulikult kasutada tavalist DOT-4 aga DOT-5 on omaduste poolest parem.
Käigukast ja muu seal vahel on teadupärast GAZ-iteemaline. Räägitakse igasuguseid jutte juhtumitest, kus vene masinas ei seisa sees lääne õli ja vastupidi . On minulgi ette tulnud juhtumeid, KUID.... probleemiks on osutunud komponentide kulumine, suured lõtkud, katkised tihendid jne. Mitte kunagi ei ole ette tulnud, et süsteem oleks muutunud ebatihedaks selle pärast, et on kasutatud lääne õli.
Vurril ja Bertal kasutasin nii tagasillas kui ka käigukastis 85W-90 õli. Ise olen kasutanud Saksa tooteid, nii Addinoli, Eurol-i jne vedelikke. Kui tahad proovida, siis võin sulle tarnida vajaliku koguse, anna ainult teada. Kusjuures niiöelda sponsoreerimise korras ulatada "abistava käe" .
Kui ma mäletan õieti, siis sa ei ole tagasilda sisse veel piilunud? Et kuidas on olukord differentsiaaliga, piduriklotsidega, silindritega jne?
Käigukast ja muu seal vahel on teadupärast GAZ-iteemaline. Räägitakse igasuguseid jutte juhtumitest, kus vene masinas ei seisa sees lääne õli ja vastupidi . On minulgi ette tulnud juhtumeid, KUID.... probleemiks on osutunud komponentide kulumine, suured lõtkud, katkised tihendid jne. Mitte kunagi ei ole ette tulnud, et süsteem oleks muutunud ebatihedaks selle pärast, et on kasutatud lääne õli.
Vurril ja Bertal kasutasin nii tagasillas kui ka käigukastis 85W-90 õli. Ise olen kasutanud Saksa tooteid, nii Addinoli, Eurol-i jne vedelikke. Kui tahad proovida, siis võin sulle tarnida vajaliku koguse, anna ainult teada. Kusjuures niiöelda sponsoreerimise korras ulatada "abistava käe" .
Kui ma mäletan õieti, siis sa ei ole tagasilda sisse veel piilunud? Et kuidas on olukord differentsiaaliga, piduriklotsidega, silindritega jne?