25-02-2015, 15:06 PM
(25-02-2015, 10:14 AM)Wiki432 Kirjutas: Teoreetiliselt peaks BSK olema kõige kummisõbralikum vedelik. Piiritus ja kastoorõli ei ole kumbki agressiivsed kummidetailidele. Praktilises elus on aga probleemiks see, et BSK-d valmistavad väikefirmad, kelle ei ole oma prestiizi hoidmine eluküsimus, tehniline kontroll on nõrk, võimalik et puuduvad laborid ja tehnilised teadmised. Segu segatakse kokku jumal teab, kust saadud komponentidest ja seega võivad sisaldada ka mingeid valesid aineid. Pisike protsent mingit lahustit või mineraalõli või mingit muud vedelikku rikub terve partii ära ja nii need mansetid paiste lähevadki. Isiklikult olen BSK-d kasutanud 30 aastat ja probleeme pole olnud. Tõsi küll, mitu pudelit kahtlaselt lõhnavat asja on rännanud prügikasti pärast avamist. Ei julgenud sisse kallata.
Just sellepärast ei viitsigi sellega enam jageleda, seda enam kui pidurid keset rallit peale jäävad ja pedaal enam tagasi ei tule. Otsisin lahendust ja DOT5 silikoon on kasutusel USA sõjaväe chevidel ja ei ole nõutud hooldus ja õlivahetus intervalli. Samuti sõbralik kummile ja muudele detailidele, mis peamine ei seo vett. Volga klubi poisid ka mõtlevad sellepeale
