25-02-2015, 19:31 PM
tihendite osas tunnen kaasa. Sain ise t25le samasuguse tihendikomplekti, kus pooled tihendid ei sobinud. Soojas ruumis oli loomulikult hea teine mittesobiv komplekt tihendimaterjalist juurde teha. St esmalt proovi kas sobib jäi vahele.
Kasti osas kahtlen tõsiselt kas sul seal laagrid kõik ok on. Ise loobiksin terve käigukasti tühjaks ja siis laoks uuesti kokku. Pole leidnud veel traktorit millel terve käimar oleks ok. Ikka siit sealt tuleb mõni laager, hammakas välja mis on viimase piiri peal. Traktroitega muidu nii, et kui korralikult teha siis vabalt võib masinale anda 1000tt remondivaba tööaega ette, enne kui midagi jälle vajab kohendamist. Niisama tihendite vahetusest pole enamjaolt mingit kasu.
Pidurilindi vahetusest: no kas oleks olnud mõtekas ülevalt linti vahetada, kui simmerid on läbi?
Kui sul mõin teine masin ka on siis annan soovituse. Tihendid määri enne kokkupanekut mingi määrdega kokku a'la tavotiga. See veidi taksitab õlide väljajooksu veelgi. Enne õlide sisse valamist pese korralikult masin survepesuga üle ja tõmba parem värvikiht selga. (hetkese seisuga on sul aasta kahe jooksul peale remonti paras rebane see masin. Kõikjalt on värv remondi ja eelneva ajaga kahjustada saanud - pesemisega on veel omakorda hunnik värvi maha koorunud koos kultuurkihiga.) Värvikiht omakorda takistab vedelikel poldikeermete vahelt välja joosta.
Et aga korralikult värvida tuleb eelnevalt raud puhtaks pesta pesuvahenditega. Õlisid ma enna värvimist sisse ei kallaks, sest niiskus tungiks kiirelt pesemise käigus igasse urkasse.
Remondiga võta aega mõtle iga töökäik piisava ettevalmistusega ette. - Sellisel juhul on ka tulemus rahuldav. Hiilgavat tulemust ei ole mõtet isegi loota vaja. Võistelda tehase kvaliteedilga lihtsalt ei suuda mingi hinna eest - korralikult koostatud masin lihtsalt kestab paremini kui kapremonditud.
Kasti osas kahtlen tõsiselt kas sul seal laagrid kõik ok on. Ise loobiksin terve käigukasti tühjaks ja siis laoks uuesti kokku. Pole leidnud veel traktorit millel terve käimar oleks ok. Ikka siit sealt tuleb mõni laager, hammakas välja mis on viimase piiri peal. Traktroitega muidu nii, et kui korralikult teha siis vabalt võib masinale anda 1000tt remondivaba tööaega ette, enne kui midagi jälle vajab kohendamist. Niisama tihendite vahetusest pole enamjaolt mingit kasu.
Pidurilindi vahetusest: no kas oleks olnud mõtekas ülevalt linti vahetada, kui simmerid on läbi?
Kui sul mõin teine masin ka on siis annan soovituse. Tihendid määri enne kokkupanekut mingi määrdega kokku a'la tavotiga. See veidi taksitab õlide väljajooksu veelgi. Enne õlide sisse valamist pese korralikult masin survepesuga üle ja tõmba parem värvikiht selga. (hetkese seisuga on sul aasta kahe jooksul peale remonti paras rebane see masin. Kõikjalt on värv remondi ja eelneva ajaga kahjustada saanud - pesemisega on veel omakorda hunnik värvi maha koorunud koos kultuurkihiga.) Värvikiht omakorda takistab vedelikel poldikeermete vahelt välja joosta.
Et aga korralikult värvida tuleb eelnevalt raud puhtaks pesta pesuvahenditega. Õlisid ma enna värvimist sisse ei kallaks, sest niiskus tungiks kiirelt pesemise käigus igasse urkasse.
Remondiga võta aega mõtle iga töökäik piisava ettevalmistusega ette. - Sellisel juhul on ka tulemus rahuldav. Hiilgavat tulemust ei ole mõtet isegi loota vaja. Võistelda tehase kvaliteedilga lihtsalt ei suuda mingi hinna eest - korralikult koostatud masin lihtsalt kestab paremini kui kapremonditud.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.