01-03-2015, 11:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2015, 11:22 AM ja muutjaks oli Tift.)
Tegu on väga tõenäoliselt Srednevolzkii Zavod-i toodanguga aastatest 1957 kuni kurat teab mis aastani välja. Margiks on tõenäoliselt
1A616 või siis vähemtõenäoliselt 1Б616.
Pilti näeb siin:
![[Pilt: 5086760.jpg]](http://kazan.tat.raise.ru/pics/used/5086760.jpg)
Probleemiks on, et oleks tarvis mõistatada, kuidas padruni flantsi spindlivõlli otsast kätte saada. Nagu olen aru saanud, siis tavapäraselt on see ühendus keermestatud ja fikseeritud. Antud isendil aga on spindlivõlli ja padruniflantsi vahel ilutsemas igavesti mölakas kiil. Oleme jõudnud oma arutlusega sinnamaale, et keegi külasepp on vahest selle sõlme ringi ehitanud.....
Spindlivõllil istub kaks hammasratast (kastis sees). Kui nüüd spindli tugilaagri tagant kaks mutrit lahti võtta ja need hammasrattad seal võllilt kah minema toksida, kas siis on võimalik kogu kupatus padrunipoolse ava kaudu välja sikutada? Arvatavasti on. Et siis saaks selle spindli kogu täiega mõne pressi alla sokutada, et flantse sealt minema lükata? Või saab selle spindlilaagri ka teisele poole maha pressida. Ah, maha saab ta ka lõigates, aga kas uue saab teiselt poolt otsast peale pressida? Siis ei peaks padruniflantsi puutumagi
? Me peame seda kindlalt teadma, muidu teeme hulga tühja tööd ära ja ebaõnnestudes on kaks varianti - entusialistlikult lammutades võime midagi ...ära rikkuda või siis paneme sama targalt pingi kokku tagasi. Hüva nõu on kallis
.
1A616 või siis vähemtõenäoliselt 1Б616.
Pilti näeb siin:
![[Pilt: 5086760.jpg]](http://kazan.tat.raise.ru/pics/used/5086760.jpg)
Probleemiks on, et oleks tarvis mõistatada, kuidas padruni flantsi spindlivõlli otsast kätte saada. Nagu olen aru saanud, siis tavapäraselt on see ühendus keermestatud ja fikseeritud. Antud isendil aga on spindlivõlli ja padruniflantsi vahel ilutsemas igavesti mölakas kiil. Oleme jõudnud oma arutlusega sinnamaale, et keegi külasepp on vahest selle sõlme ringi ehitanud.....
Spindlivõllil istub kaks hammasratast (kastis sees). Kui nüüd spindli tugilaagri tagant kaks mutrit lahti võtta ja need hammasrattad seal võllilt kah minema toksida, kas siis on võimalik kogu kupatus padrunipoolse ava kaudu välja sikutada? Arvatavasti on. Et siis saaks selle spindli kogu täiega mõne pressi alla sokutada, et flantse sealt minema lükata? Või saab selle spindlilaagri ka teisele poole maha pressida. Ah, maha saab ta ka lõigates, aga kas uue saab teiselt poolt otsast peale pressida? Siis ei peaks padruniflantsi puutumagi

