02-03-2015, 22:11 PM
(02-03-2015, 21:23 PM)saarrand Kirjutas:(02-03-2015, 20:49 PM)muska71 Kirjutas: Kuinagi noore ja lollina sai uaz hammasvöö teadmatusest haamriga maha taotud ja hoorattal tükid väljas lisaks tükk kolkimist oli.Önneks oli mingi vana hooratas ja polnud kahju.Õige hooratta panin kõige täiega puupliidile millel tuli all ja ronis ise see hammasvöö pealt maha.Pealepanekul kah vöö kuumaks pliidil ja oli lupsti oma õiges kohas.
Just täpselt niimoodi mõtlesin ka ise toimetada.
Meli666, peaks sobima jaa T-25 oma, krt juba mitmendat korda teen selle vea, et ei vaata seal pm kaubamajas T-25 alt, vaatsin lihtsalt, et T-40 all pole ja kõik...Tänud!
Ära ole kindel selles hammasvöös. t25 ja t20 (d21, ja d144) mootorid on lihtsalt paljudel ühes kohas koos kuna enamik juppe kattuvad mõlemal masinal. Kataloog välja ja tootekoodi võrdlema. Muud ei oska soovitada.
Minul oli see kogemus t25 hoorattaga, kus hammasvöö oli väiksema deameetriga kui hooratas. Pitsiga kuumaks vajus vana hammasvöö maha kergelt uus tuliseks ja hooratas lumehange ja peale panekuga läks ilusti kunis ühel hetkel käis klõks ja pilpad taga. Jahtus maha ja jäi pingesse. Ja usu sa ei taha mitte mingil juhul hoorattakotta nii suuri rauatükke saada. See oleks tõsine probleem.
Ise vaataks asja nii. Paneks kuulutuse üles, et ostan uue hooratta. HInd peaks temalgi jääma sinna 50euri kanti. Usun et leiab selle ka, kuna neid d144 mootoreid on tehtud miljoneid ja varuosi on hulgim - leia vaid üles. Väntvõlli, hooratta tasakaalustus siis jah hapum teema või omada palju külma närvi.....
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.