11-03-2015, 21:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2015, 21:42 PM ja muutjaks oli maitus.)
Täna võtsin lahti tagasilla reduktori, et näha, millest on suur lõtk tingitud. Ja lõpuks ei saanudki aru, laagrid on korras ja hammasrataste hambumine tihke. Väntvõllipoolse võlli peal, mis on kardaaniga risti ja kus on 2 hammasratast, on ühel teise suhtes lõtk, aga sellega ei oska midagi ette võtta- jääb nii nagu on. Rohkem segadust aga tekitas üks tift, mis oli välja tulnud ja vastu hammasratast ka kõveraks väändunud. Ma ei saa aru, et mis otstarve sellel on ja kuidas see seal sees peaks üldse püsima. See pulk, mis diferentsiaalist läbi jookseb ja mille otsas on arvatavasti satelliidid, on ainuke asi mida sellel tiftil kinni hoida on, aga see pulk e. satelliitide võll, on pandud sinna enne suurt hammasratast ja välja see sealt põhimõtteliselt tulla ei saa, kuna on poolenisti selle hammasratta all:
Samasugune ava on ka teisel pool pulga otsas ja seal on näha, et on midagi sees:
Täna sai põhimõtteliselt valmis ka kogu rippsüsteemi hoidev junn, tõsine tükk on, oma 150 kg arvatavasti
. Aiste võllid on veel treiali käes teha ja need siis pärast sisse keevitada:
Suured pildid: http://www.upload.ee/gallery/10598/Marta.html?p=5
Samasugune ava on ka teisel pool pulga otsas ja seal on näha, et on midagi sees:
Täna sai põhimõtteliselt valmis ka kogu rippsüsteemi hoidev junn, tõsine tükk on, oma 150 kg arvatavasti

Suured pildid: http://www.upload.ee/gallery/10598/Marta.html?p=5