17-03-2015, 01:22 AM
Tere kaaskannatajad!
Mul läks oma sakslase hooajaeelne hooldus-remont veidi üle käte ja nüüd ei raatsi enam ühtegi viga ja leket likvideerimata jätta.
Kogu aeg on jooksnud jõuvõtuvõllide lülitushoobade tihend, jaotuskasti põhja küljel, paremal pool. Hakkasin seda eemaldama, algus sujus hästi, välimine lülitushoob tuli tihvti eemaldamisel ära, sisemine tuleb ka 40-50 mm väljapoole aga rohkem mitte.
Teisel, vasakul pool on sama koha peal punn mille eemaldamisel on näha lülitushoova võlli ots ja stopperrõngad. Seda rõngast eemaldada pole veel julgenud sest on väike kahtlus kuidas see krempel õigesti kokku tagasi läheb.
Kui võll välja tõmmata kas siis lülitushargid jäävad ikka oma koha peale, raamat räägib veel mingis liistust mis tuleb eemaldada. Vaatasin joonist, tundub veidi kahtlane värk, äkki seda kõik peaks tegema kui jaotuskasti põhi koos jõuvõtuvõllidega on maha võetud?
Paar illustreerivat hägupilti ka:
![[Pilt: SAM_5286.JPG]](http://www.vanatehnika.ee/modules/gallery2/main.php/d/60846-2/SAM_5286.JPG)
Teine pool
![[Pilt: SAM_5288.JPG]](http://www.vanatehnika.ee/modules/gallery2/main.php/d/60843-2/SAM_5288.JPG)
Äkki kellegil on kogemusi?
Mis õli võiks pärast jaotuskasti ja külgülekannetesse panna? Mingi Tad-17 näiteks?
Lapilise põhja pärast ärge muretsege, mõne nädala pärast ma ehk näitan millega üks kiire sidurivahetus lõppeda võib..
Mul läks oma sakslase hooajaeelne hooldus-remont veidi üle käte ja nüüd ei raatsi enam ühtegi viga ja leket likvideerimata jätta.
Kogu aeg on jooksnud jõuvõtuvõllide lülitushoobade tihend, jaotuskasti põhja küljel, paremal pool. Hakkasin seda eemaldama, algus sujus hästi, välimine lülitushoob tuli tihvti eemaldamisel ära, sisemine tuleb ka 40-50 mm väljapoole aga rohkem mitte.
Teisel, vasakul pool on sama koha peal punn mille eemaldamisel on näha lülitushoova võlli ots ja stopperrõngad. Seda rõngast eemaldada pole veel julgenud sest on väike kahtlus kuidas see krempel õigesti kokku tagasi läheb.
Kui võll välja tõmmata kas siis lülitushargid jäävad ikka oma koha peale, raamat räägib veel mingis liistust mis tuleb eemaldada. Vaatasin joonist, tundub veidi kahtlane värk, äkki seda kõik peaks tegema kui jaotuskasti põhi koos jõuvõtuvõllidega on maha võetud?
Paar illustreerivat hägupilti ka:
Teine pool
Äkki kellegil on kogemusi?
Mis õli võiks pärast jaotuskasti ja külgülekannetesse panna? Mingi Tad-17 näiteks?
Lapilise põhja pärast ärge muretsege, mõne nädala pärast ma ehk näitan millega üks kiire sidurivahetus lõppeda võib..




1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon