18-03-2015, 15:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2015, 15:01 PM ja muutjaks oli Basilio.)
(18-03-2015, 12:44 PM)Marekv Kirjutas: Ma ei tea kas see just tüüpviga aga mul juhtus osadel sidurikorvi küljes olev hammasrattas lahti tulema. See vist oli pressitud sinna kui õigesti mäletan.Jah, oli küll nii. Eriti Š-62-l ei jäänud ta muidu pidama kui tuli oskajal mehel kinni keevitada lasta ja siis drelli otsa kinnitatud käiaga "konnud" maha lihvida, muidu ei hakanud sidur lahutama. V-50 mootoril ei mäleta enam hästi, sellel oli asju veits tugevdatud ja kettaid juurde pandud. Š-62-l oli siduril veel üks häda - kõige pealmine ketas, mis pärast vedru kokku surumist tuli kuskile poole keerata, et aukudest läbi ulatuvad pulgad ära lukustuksid, kippus alguses kogu aeg ise lahti tulema. Tuli puurida kaks pisikest auku ja traadijupp neist läbi pista et see ketas ise lahti pöörata ei saaks. Jällegi ei mäleta kas V-50-l sama jama oli või mitte. Selle mootoriga oli mul probleeme vähe.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.