19-03-2015, 05:22 AM
(19-03-2015, 01:11 AM)metsakohin Kirjutas: Kuidas selle hüdropumba ja rihmaseibiga nüüd on? Kas rihmaseib käib otse pumba võllile? Vene pumbad sellist lahendust pikkalt ei talunud. Võimalik, et olen midagi maha maganud. Mitmes teemas oleks nagu jutuks olnud laagri või laagriga vahetüki vajadusest. Kolbpumbale võib hammasratta või rihmaseibi otse võllile kinnitada.
Ei tahtnud nüüd su indu ja kombineerimist mitte ära rikkuda.
Õige tähelepanek . Kui seda rihmaratast vaadata, kuhu pump külge käib, siis on näha, et rihmaratas on hammasratta otsa istutatud ja võlli teises otsas on nuut pumbale. Ei lhakanud neid hambaid maha treima, ei näinud mõtet, pealegi istub hammaste otsas see rihmaratas ka tsentris. Sinna vahele käib aga suht õhuke kahe laagriga pukk- vist oli T-25-e oma. Originaalis on see pukk lahtiste laagritega ja saab õlituse kas mootorist või käimakastist, täpselt ei teagi, aga mul on sinna pandud kinnised laagrid- või õigemini, mul on need olemas, aga veel panemata . Enne tuleb rihmaratta ja puka vahele kronstein teha.
Indu tuleb tegelikult järjest juurde, mida rokem põka moodi välja hakkab nägema, siis seda rohkem. Kui veel hääle ka ära kuuleks, siis ...-tegelikult hakkabki juba selline rambipalaviku moodi tunne tekkima ..... eks kahtlused ja kõhklused on ikka ka hinges, et kuidas see samkompunn ikka tööle hakkab ja kas üldse hakkabki. Kõige rohkem teeb muret, see treiali poolt pe-se keeratud originaalhooratas, mis välja sai vahetatud. Uus läks küll otsa, aga mingi väikese ümmaruguse seibi lükkas otsast välja. Silmaga ju midagi aru ei saa, kõik nagu töötaks, kui pöörded peale saab, eks siis on näha. Üks hooratas on tegalikult veel samahästi kui olemas, aga kui selle vahetuseks läheb, siis hoian treialid sellest eemal ja panen sinna selle laagri ise sisse . Hooratta vahetus ei ole tegelikult kuigi hull töö.