19-03-2015, 09:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2015, 10:00 AM ja muutjaks oli Basilio.)
Kuna siin juba vanamopeedide asjatundjad koos, siis värskendaks mälu. Š-62 mootoril oli minu mäletamist mööda käigukastis kübe kiirem ülekanne kui V-50 mootoril?
ja veel - V-52 oli pedaalidega, V-57 ja V-58 oli üks pedaalidega ja teine käimalöömisvändaga, mis liikus ettepoole, mitte taha, oli nii? Aga kumb oli kumb? Kõik kolm eelpool nimetatut olid vist kontaktsüütega ja väntvõll pöörles ratastele vastupidises suunas. Alates Š-62-st käis väntvõll juba ratastega samas suunas ja oli kontaktivaba süüde. Käimalöömisvänt aga käis tahapoole nagu tsiklitel. Correct?
ja veel - V-52 oli pedaalidega, V-57 ja V-58 oli üks pedaalidega ja teine käimalöömisvändaga, mis liikus ettepoole, mitte taha, oli nii? Aga kumb oli kumb? Kõik kolm eelpool nimetatut olid vist kontaktsüütega ja väntvõll pöörles ratastele vastupidises suunas. Alates Š-62-st käis väntvõll juba ratastega samas suunas ja oli kontaktivaba süüde. Käimalöömisvänt aga käis tahapoole nagu tsiklitel. Correct?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.