20-03-2015, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2015, 11:05 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(20-03-2015, 03:00 AM)eliisa25 Kirjutas: ...
Siin hetkel aga püütakse mulle selgeks teha üleolevalt targutades, et naine laevas, laev põhjas.
...
Vat, millise kivi all on vähid peidus.




Kordan küsimust: palju Laureli tagarattalaagrite vahetuse eest oleks paslik küsida? Või on siiski küsimus vaid selles, KUIDAS küsiti elik suhtlusprobleem?
Mina ei kraaksu siin mitte seepärast, et mul midagi konkreetse Laureli või selle perenaise vastu oleks. Ei, auto ilus ja tüdrik hakkaja, nagu näha.

Aga ma ei mõista seda, miks vana auto puhul automaatselt peaks ka remont odavam olema? Tükid ja töö maksavad samavõrra nii viie kui viieteistaastase auto puhul, aega läheb vana auto puhul aga pahatihti enam. Ning vanade autode remondiks vajalikke teadmisi ei ole mitte igas töökojas enam.
Kui viitad töökoja ahnusele ja tahtmisele rumala autoomaniku pealt teenida, siis palun too välja asjata tehtud tööd. Mis puudutab induktiivsoojendi otsa eest kasseeritud kümnekat, siis ma ei näinud arvel rida Tarvikud, mille enamus töökodasid lisab kõige remondi käigus ärakuluva (roosteehmatid, terasharjad, rauasaelehed, kindad, relakakettad jms) ning mis kipub ka olema 10+€ kolmenumbrilise arve puhul.
Hea on kuulda, et oled endale leidnud pasliku remondikoha. Kirjelduse järgi oskavad loovalt läheneda. Loodetavasti mitte turvalisuse arvelt, kuid hoia silmad lahti.
Muretuid kilomeetreid!