08-03-2004, 00:38 AM
Regardman Kirjutas:MOOTOR oli endine nimi Eesti Bussil. Just needsamad sinivalged Ikarus 250-ned seisid aastal 2000 Juuni või Juuli peale selle firma(Eesti Buss) pankrotistumist Tallinnas Kadaka tee autoturu juures. Vahtisin ja imetlesin neid seal päris tükk aega,kahju et fotoaparaati polnud,oleks pilti ka teinud. Päris busside enda vahele minna ei saanud,lindid olid ette tõmmatud. Alul arvasin,kui neid Ikaruse seal nägin,et on needki koos autodega müügis,aga kui lähemale läksin,siis nägin,et bussid olid lintide taha jäetud. Jõudsin hakata juba neilt hinnasiltegi otsima...zazik Kirjutas:Tsitaat:Niimoodi kirjutas: matiz
kas kellegil on infot ka selliste 250 busside kohta oleks tänulik, võiks olla pilte ka et näha mis korras, aga kas keegi teab kui MOOTOR pankrotti läks siis mis sai nendest ikarusdest, kas läksid kõik vana metalliks või on veel kuskil alles.
MOOTORi Jõuvankrid võõbati enamuses vist Eesti Bussi värvidesse ja jätkasid ausat tööd. Aga mingil hetkel nad loomulikult väsisid ja karta on, et enamik neist on leidnud tee pressi alla.
Eesti Buss-i Ikarused seisid paar aastat tagasi, peale firma pankrotistumist Kadaka tee autoturu taga platsil.
Nüüdseks on nad juba arvatavasti EMEX-i kaup (juba ammu 3-5 aastat tagasi).
Ei teagi,kuhu need Eesti Bussi Ikarused said,igastahes 2002 aasta lõpus neid seal Kadakal enam polnud. Ühte Eesti Bussi sinivalget Ikarust nägin välja sõitmas Ülemistel bussipargiterritooriumilt(siis veel toimis bussipark seal) kusagil aasta 2001 suvi-sügis! Võin kas või oma pea anda,aga sellel olid Eesti Bussi kirjad peal!
Hullus tehnilises seisus olid Eesti Bussi Ikarused küll. Mul on ajalehest välja lõigatud artikkel \"Risubussid kihutavad ohu piiril\" kuupäev 13.08.1998a. Seal siis räägib bussijuht Samuel Säde,et tunneb tihti reisijate ees piinlikust oma 1990a.(!) Ikaruse pärast.Miljon km läbi sõitnud bussil on kulunud nii mootor,kui ka kere,kuid pole teada,millal see välja vahetatakse. Ja see buss,mille peal Säde töötas,polnud sugugi firma kõige kehvem buss!
Kahju on küll,väga kahju! Kunagu unistasin ka oma Ikarus 250-st,aga pole enam neid meil!!! Koos Eesti Bussi pankrotiga kadusid viimasetki kaugliini Ikarused Tallinnast!