21-03-2015, 06:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2015, 06:09 AM ja muutjaks oli maitus.)
(20-03-2015, 22:04 PM)aavu Kirjutas: 01-l oli paisupaaki minev voolik ühendatud radika korgi ülemise (eraldas süsteemi väliskeskkonnast ja alumise klapi vahele jäävasse üliväiksesse ruumikesse. Alumine töötas kahtpidi e edasi-tagasi). Paisupaagil tihend sulges kogu ava, keskel õhku läbilaskev pragu.
http://www.autodux.ru/lcars/vaz/odvv.html
Seda linki vaadates, hakkab mulle tunduma, et mul ei olegi üldse Žiguli radikas. Sellel torujupil, mille külge radika punn käib, ei ole ühtegi voolikukohta küljes ja vannid on olnud külgedel, seega ribid horisontaalselt. Kuna radikas laiupidi traktori mootorikatte vahele ei mahu, siis tinutasin seal osa asju ümber, nii, et vannid on nüüd üleval ja all ja ühesõnaga ribid on vertikaalselt.
Pildil on siis see asi mis suure tinutamise tulemusena valmis sai . Radika punni koht oli ennem paremas ülemises nurgas , avaga paremale (pildil on see nüüd vasakul üleval, avaga ülespoole). Ühesõnaga, radika parem äär oli originaalis radika ülemine äär. Üleval vasakul nurgas olev torujupp, tõenoliselt siis paisupaagi vooliku joks, oli ennem diagonaalis all paremas surgas ja selle asemel oli enne väljalaskeava- need kaks siis vahetasid lihtsalt kohad :
Äkki on mingi moskvitšiline? Igatahes on mul seda punni ikkagi vaja, aga enne tuleks radikas tuvastada. Kui see punn ka ilma klappideta on (ja ju ta peabki ilma nendeta olema), siis ongi sinna lihtsam leida selline paisupaak, millel see rõhupunn küljes on.