21-03-2015, 22:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2015, 22:27 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kena kuulda, et Eliisa pole püssi põõsasse visanud Küsimusele pole Sa aga vastanud: palju siis oleks paslik tüliksoleva töö eest võtta?
Ahjaa - gaasipitsiga tagapidurisilindri kallale minek tähendab silindrivahetust, kuna haruharva õnnestub tegutseda ühe korraga ja nii kiirelt, et mansetid kahjustada ei saaks. Võimalik see loomulikult on, egas muidu seda tehtaks. Iseasi, et mina ei näe mõtet riskida olukorras, kus trummelpidurite silinder maksab alla 15€ levinud autodele. Palju Laureli oma eest küsitakse, täitsa huvitaks.
Kes on induktsioonkuumutit pruukinud, see reeglina gaasi enam kinniroostetanud liidete avamisel pruukida ei taha. On sedavõrd mugav vidin küll.
Aga tuleme teemasse ka: palju Laurelile aastas kilomeetreid koguneb?
Ahjaa - gaasipitsiga tagapidurisilindri kallale minek tähendab silindrivahetust, kuna haruharva õnnestub tegutseda ühe korraga ja nii kiirelt, et mansetid kahjustada ei saaks. Võimalik see loomulikult on, egas muidu seda tehtaks. Iseasi, et mina ei näe mõtet riskida olukorras, kus trummelpidurite silinder maksab alla 15€ levinud autodele. Palju Laureli oma eest küsitakse, täitsa huvitaks.
Kes on induktsioonkuumutit pruukinud, see reeglina gaasi enam kinniroostetanud liidete avamisel pruukida ei taha. On sedavõrd mugav vidin küll.
Aga tuleme teemasse ka: palju Laurelile aastas kilomeetreid koguneb?