22-03-2015, 21:35 PM
On olnud õnne omada V-50 mootoriga minimoppi ja Deltat omal ajal. Eelnevalt oli juttu käiguvõlli peal asuvast käiguvahetusmuhvist. Sellel kippusid otstes olevad kõrvad kumeraks kuluma, põhjuseks kehvasti reguleeritud käigutross ja oskamatu rattur. Enda omale panin uue muhvi, kestis aastaid. Tuleb vaid mõistusega käiku vahetada. Siduriga sama teema - ei ole mõtet koha pealt ära minna sidurit sada meetrit libistades. Pigem anna jalaga väike hoog sisse ja siis sidur lahti, kestab väga hästi. Soovitan sul terve mootori üksiti lahti harutada, see pole raketiteadus. Vajalikud jubinad ära vahetada, uued tihendit kaante vahele, trossid ilusti ära regullida ja sõidad tükk aega muretult. Ainuke jama oli tõesti nende hõbeplokkidega, neid läks nagu leiba. Miniga sõites mingi aeg oli ühes käes haamer, et vajaduse korral plokile äsada, kui ära hakkas närtsima. Bensu sisse 2T õli segades ära koonerda, pigem olgu siuke paras sinine sumpsist väljas, on kindel et kokku ei jookse
. Edu nokitsemisel.
