23-03-2015, 15:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2015, 15:34 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
kere metallitööd hakkavad otsa saama. Jäänud on ühe käe sõrmede jagu paaritunniseid tegemisi, millest osad teostan pärast esimesi kruntimisi. Nendega paralleelselt valmistan "uut" põhja ette. Nn uus põhi omab muidu ka muid erisusi kui "vannikuju" - millegipärast on tagumiste põhi-kere kinnituste vahe (mõõdulindi taguste keermestatud avade tsentrite vahe) algupärasel ja "uuel" 12+/-2mm erinev. Korrigeerin kinnitusi kere pool (st ehitan need uuemale põhjale sobivad) ja loodan, et taolisi avastusi juurde ei tule.
kuigi olen justkui ohtralt mõõtnud ja kontrollinud, on vist mõlemad karbid algupärasest kõrgemale saanud. Kõrvalistuja pool ehk ainult paar-kolm mm, juhi pool aga ilmselt 4..6mm. Juhi uks tuleb suht täpselt käima panna.
ka on tagaistme alus lausa ca 10mm "kokku tõmmanud". Istmepadja all käib kohe B-piilari alaosas pulk, mis tahab tagasipanekuks poldiavade laiendamist. Selle oleks pidanud kere keevitades oma kohale jätma, aga ma ei taibanud. Karpide vahekaugus peaks õige olema (nii "uue" kui vana põhja järgi), uksevahed on kenad, karp-piilar üleminekud on loogilised ja tagaiste istub kenasti sisse - ei saagi päris aru, kuidas selline imelik error. Pole ka oma teise põrnikaga võrrelnud. Igatahes ei tohiks see erinevus kurja teha.
mulle on see esimene masin, mis on nii mäda, et kõigi piilarite all olevad "orientiirid" on tegelikult sobimatud ning tuleb kaudsete orientiiride põhjal "õhku" ehitada. Eks õpime ning mõõdame järgmist taolist keret veel rohkem
SugraM viidatud tiivad lohistasin Otepäält Sakku. Aitäh viite eest! Olen nendega väga rahul - paistab, et on (tummisest metallist) varuosatiivad, mis on jäetud ainult krundi alla ja mis on seetõttu kaetud pinnaroostega. Kinnituste juures on ka mõned tõsisemad roostepesad, niiet tahavad ikka ka natuke keevitust, aga see on väga lokaalne ja üldpilt on väga hea.
olin juba tiibu liivapritsi viimas, aga vajutasin igaks-juhuks pidurit. Äkki on mõistlikum käsitsi puhastada?
välimine külg puhastub ketaslõikuri terasharjaga suht kergelt - tunni-kahese suristamisega peaks sealt kõik (sh tulekopsikute sisu) peegliks saama: http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...3.JPG.html
...ning sisemist kohati suht tummist mastiksit (mis on ilmselt kantud krundile ja mille seega eemaldada tahan) ei taha liivaprits ilmselt võtta:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...0.JPG.html
bituumenmastiks on hästi kinni ja mõõdukalt elastne.
on kellelgi head mõtet koopapoolse külje puhastamiseks? Bensiin ei võta ilmselt eriti hästi ja sellega "lägastamine" ei vaimusta mind eriti. Ka ei vaimusta ketaslõikuri teraskettaga vehkimine - see on hirmus sodine ning suht tõenäoliselt hakkab bituumen ka sulama. Wenflex vms värvieemaldi - kas on mõtet proovida?
Tartus ootavad mind paremas korras uksed, Keilas tagaklaas. Suuremate juppide osas hakkab olukord looma. Leiaks veel head tagatiivad ja nn Golfi tüüpi (uuemad põrnikad, Golf2 ja äkki ka muud kaheksa- ja üheksakümnendate 3-ukseliste VAG sõidukite) istmed, oleks suur pilt täitsa koos.
mulle tundub, et keregrill võiks just värvimiste võtmes hea abimees olla. Endale praegu ehitama ei hakka, aga kui kellelgi on max 2 kuuks laenamise võimalust, siis see oleks teretulnud. Tagastaksin grilli põrnikale sobivate (ainult kere st ilma põhjata) vahetükkidega
mõned pildid:
üldpilt - masin + "uus põhi". Tiivad + paak + maas vedelevad tagastange kinnitused on pildil esimese liivapritsi-laarina ootel
mootoriruum
tagumised rattakoopad said mõlemad sellised
...ja seest umbes sellised
kuigi olen justkui ohtralt mõõtnud ja kontrollinud, on vist mõlemad karbid algupärasest kõrgemale saanud. Kõrvalistuja pool ehk ainult paar-kolm mm, juhi pool aga ilmselt 4..6mm. Juhi uks tuleb suht täpselt käima panna.
ka on tagaistme alus lausa ca 10mm "kokku tõmmanud". Istmepadja all käib kohe B-piilari alaosas pulk, mis tahab tagasipanekuks poldiavade laiendamist. Selle oleks pidanud kere keevitades oma kohale jätma, aga ma ei taibanud. Karpide vahekaugus peaks õige olema (nii "uue" kui vana põhja järgi), uksevahed on kenad, karp-piilar üleminekud on loogilised ja tagaiste istub kenasti sisse - ei saagi päris aru, kuidas selline imelik error. Pole ka oma teise põrnikaga võrrelnud. Igatahes ei tohiks see erinevus kurja teha.
mulle on see esimene masin, mis on nii mäda, et kõigi piilarite all olevad "orientiirid" on tegelikult sobimatud ning tuleb kaudsete orientiiride põhjal "õhku" ehitada. Eks õpime ning mõõdame järgmist taolist keret veel rohkem

SugraM viidatud tiivad lohistasin Otepäält Sakku. Aitäh viite eest! Olen nendega väga rahul - paistab, et on (tummisest metallist) varuosatiivad, mis on jäetud ainult krundi alla ja mis on seetõttu kaetud pinnaroostega. Kinnituste juures on ka mõned tõsisemad roostepesad, niiet tahavad ikka ka natuke keevitust, aga see on väga lokaalne ja üldpilt on väga hea.
olin juba tiibu liivapritsi viimas, aga vajutasin igaks-juhuks pidurit. Äkki on mõistlikum käsitsi puhastada?
välimine külg puhastub ketaslõikuri terasharjaga suht kergelt - tunni-kahese suristamisega peaks sealt kõik (sh tulekopsikute sisu) peegliks saama: http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...3.JPG.html
...ning sisemist kohati suht tummist mastiksit (mis on ilmselt kantud krundile ja mille seega eemaldada tahan) ei taha liivaprits ilmselt võtta:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...0.JPG.html
bituumenmastiks on hästi kinni ja mõõdukalt elastne.
on kellelgi head mõtet koopapoolse külje puhastamiseks? Bensiin ei võta ilmselt eriti hästi ja sellega "lägastamine" ei vaimusta mind eriti. Ka ei vaimusta ketaslõikuri teraskettaga vehkimine - see on hirmus sodine ning suht tõenäoliselt hakkab bituumen ka sulama. Wenflex vms värvieemaldi - kas on mõtet proovida?
Tartus ootavad mind paremas korras uksed, Keilas tagaklaas. Suuremate juppide osas hakkab olukord looma. Leiaks veel head tagatiivad ja nn Golfi tüüpi (uuemad põrnikad, Golf2 ja äkki ka muud kaheksa- ja üheksakümnendate 3-ukseliste VAG sõidukite) istmed, oleks suur pilt täitsa koos.
mulle tundub, et keregrill võiks just värvimiste võtmes hea abimees olla. Endale praegu ehitama ei hakka, aga kui kellelgi on max 2 kuuks laenamise võimalust, siis see oleks teretulnud. Tagastaksin grilli põrnikale sobivate (ainult kere st ilma põhjata) vahetükkidega

mõned pildid:
üldpilt - masin + "uus põhi". Tiivad + paak + maas vedelevad tagastange kinnitused on pildil esimese liivapritsi-laarina ootel
mootoriruum
tagumised rattakoopad said mõlemad sellised
...ja seest umbes sellised
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"