24-03-2015, 16:20 PM
Peale remonti nende lastevigadest ja probleemist.
Kas kellegil on olnud või oskab vihjata kuidas probleemi lahendada.
Täna sai võetud uuesti käigukasti kaas maha.
Nimelt käigukast hakkas ulguma. Sidurit vajutades jääb ulgumine ära.
Käigukasti seest pakun et ulgumine liiga tihedareeversploki tõttu. Mõlemalt poolt on lõtk olemas (risti siduri poolt tuleva võlli suhtes). Siduri võlli ja reeversploki vahel tundub ka piisav lõtk olevat. Pole küll millegiga mõõtnud. Kuid ma ei usu, et selle tõttu ulub.
Eelnevast teemast:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=37085
Isiklikult kokkupannes meenub, et sidurivõll asetses maru kõrgel (mitte siduri sees või väljas vaid maapinnast maru kõrgel. (ehk käigukastist tulev, ja hooratta sees olev laagri telg pole ühe joone peal.) Või on võimalus ka selle vaheklambris, et ta tõmbab sidurivõlli maru lakke kinni?
Ideid???
Kas kellegil on sarnane probleem olnud. (ma olen küll sellest kuulnud, kuid lahendust pole nagu kuskilt kuulnud, Enamikus läinud masin lammutamisse)
Eelnevalt enne remonti käigukast ei ulgunud. Siis oli ka käigukastist väljamineval võllilaagritel ikka hea millimeetrine lõtk ja terve võll logises igas suunas.
Kas kellegil on olnud või oskab vihjata kuidas probleemi lahendada.
Täna sai võetud uuesti käigukasti kaas maha.
Nimelt käigukast hakkas ulguma. Sidurit vajutades jääb ulgumine ära.
Käigukasti seest pakun et ulgumine liiga tihedareeversploki tõttu. Mõlemalt poolt on lõtk olemas (risti siduri poolt tuleva võlli suhtes). Siduri võlli ja reeversploki vahel tundub ka piisav lõtk olevat. Pole küll millegiga mõõtnud. Kuid ma ei usu, et selle tõttu ulub.
Eelnevast teemast:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=37085
(23-06-2011, 21:53 PM)pen.skar Kirjutas: See 1,5 mm koonuseplokis on ikka viimane piir, mis olla veel võib. Kui üle selle, siis vedav koonushammasratas ja reversiploki omad loeti piirkulunuks, jõukal ajal pandi uued. Kui remont, siis ikka tuleb seada lõtk väikseks, nii et teeb käega pöörates-loksutades vaid tõk-tõk e. raamatu järgi 0,3- 0,6 mm. Reguleerimine on igavene tüütus T 25`l loodud. Kõigepealt see vedava võlli käigukasti mineku sügavus paika. Koonushammasratta taguse laagri pinnast reversiploki tsentrini nõutakse 76,5- 77 mm. Kaugust timmitakse vahelehtedega, mis on vahekasti jääva laagrikannu-tihendikorpuse all. Siis korjan koonilised reversihammasrattad sisenuudiga puksile nii, et kui lukustusseibi olen pool nuuti pööranud, on jäänud lõtk 0,2- 0,4 mm. Selle saab kätte remontkomplektis olevate vaheseibide juurdepanemise- äravõtmisega libisseibi ja lukustusseibi vahele. Kui normis, löön lukustusseibi kõrva tugiseibile. Vaevalt reversiploki k.hammasrattad on vedava võlli koonushammasrattast mõlemalt poolt ühekaugusel. Võlli koos plokiga saab nihutada reguleerseibide äravõtmise-juurdepanemisega käigukasti paremal küljel oleva laagrikannu alla. Enne muidugi kaitsekuppel, mutter ja rihmaseibi asendav puks ära, siis saab laagrikannu kätte. Vaevalt tehasest kastiga kaasapandud terasest reguleerlehed alles on, tuleb siis lisamisvajadusel neid papist juurde teha. Nüüd lase kontrolliks plii või paksu paberi riba reversi vahelt läbi. Kui tinaribal alla milli (0,3- 0,6 mm) jälg, asi korras. Kui ei klapi, tuleb vedava võlli käigukastiminekut uuesti vahelehtedega timmida, see 76,5-77 mm on esialgne mõõde. Kui ikka kõik poldid kinni tõmmatud, lõtkud olemas, ei tohiks kaua karjuda see kast. Vedava võlli laagrikannu alla vahelehtede panekuks on traktor pooleks vaja võtta. Kui rev. koonushamasratta plokk on hästi väikse lõtkuga kokku pandud, siis reversivõlli rohke välja võtta ei tule, Edasi kõik käib küljel kannudealuste vahelehtedega. Et kümned T-25 omanikud pole iial revarsiga hädas olnud, näitab vene värgi töökindlust. Aga tagumist võlli pole ma puutunud, vaikin. Häid pühi!
Isiklikult kokkupannes meenub, et sidurivõll asetses maru kõrgel (mitte siduri sees või väljas vaid maapinnast maru kõrgel. (ehk käigukastist tulev, ja hooratta sees olev laagri telg pole ühe joone peal.) Või on võimalus ka selle vaheklambris, et ta tõmbab sidurivõlli maru lakke kinni?
Ideid???
Kas kellegil on sarnane probleem olnud. (ma olen küll sellest kuulnud, kuid lahendust pole nagu kuskilt kuulnud, Enamikus läinud masin lammutamisse)
Eelnevalt enne remonti käigukast ei ulgunud. Siis oli ka käigukastist väljamineval võllilaagritel ikka hea millimeetrine lõtk ja terve võll logises igas suunas.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.