25-03-2015, 10:15 AM
(25-03-2015, 09:36 AM)tiit Kirjutas: VW padi võib parem küll olla, aga Lada oma töötab kindlasti ka tõmbele, mootor käib ju ringi ja ühte poolt rebitakse ülespoole
Kindlasti saab Lada patja ka tõmmata niipalju kui kumm venib.
Küsimus pigem selles, et kabiin on raskem kui Lada mootor ja padi on lõpuni koos.
Teatavasti kuna venelased korralikku kummi teha ei osanud on sinna sisse vedru pandud mis mootorit üleval hoiab ning kui see vedru lõpuni koos on ei vetru enam.
Üldse on tegemist sellise kummitootega, millest korralik inimene eemale hoiab.
Bemari patjadega on ka Lada sama vaikne kui suvaline lääne auto.
Mis aga eelnevat Poola kabiini lahendust puudutab, siis väga hea.
Niipalju ehk, et see varras mis kabiini tagaotsa küljele liikumist hoiab võiks minu nägemuses olla võimalikult suurte ja pehmete puksidega teostatud.
Märksa mugavam on sõita, kui ka küljele annab pisut liikuda.
Golfi kiige tagumised puksid näiteks oleks variant.