25-03-2015, 11:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2015, 11:43 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
tegelikult oli point, et maski (3M speedglass ehk lihtne ja odav amatööririist) originaalvaruosa maksab "mitte midagi". Suht odavate amatööririistade puhul on tihti just sellised asjad tootja ja edasimüüjate "cash cowks".
edaspidi vahetan välist katteklaasi tihedamini - seni ma ei taibanud, aga ülal lisatud pilt visualiseerib kenasti selle, kui suur ikka vahe oli.
edit: aga põrnika ehitusgraafik räägib sellest, et eeloleva pühapäeva pärastlõunal toimub kere ja põhja lahutamine. Loodetavasti on "uus" põhi selleks ajaks nii kaugel, et ühtlasi saab ka testida selle sobimist kerega. Ning sealt edasi kisuvad tegemised juba vägisi maalritööde poole
silmapiiril on ka ühed VAG-grupi kolmepunktikinnitustega istmed. Leiaks veel tagatiivad, oleks unenäod lausa vaat' et imalavõitu
tagatiibade puhul on muidugi olemas nii plaan B kui C. Plaan B on olemasolevate kasutamine - on tehtav, aga rikub mu ajagraafikut ning kui on võimalus kasutada tehaseolukorras plekki, eelistan seda "lapitule". Plaan C on Almelo ja 128eur/tk 1-nädalase tarnega. Varuosa kvaliteet on teadmata.
püüan eelarve hoida sellisena, et sellesse masinasse üle paari tuhande raha ei pane. Sestap hoidun uute plekkide soetamisest. Eelarve määrab eelkõige soov, et masin oleks "likviidne" - olen mitu korda oma originaalkorras tugeva kerega '66 müügiks pakkunud, aga 2keur-ga on selle vastu olnud null huvi. Hobiehitus on küll hobi, aga ei ole mõistlik ehitada 4..7keur rahakulu plus 600-tunnise ajakuluga masinat, mida keegi isegi nt 3keur-ga ei taha. Või siis pigem - ehitada on ikka mõtet, aga müüa pole mõtet. Teisalt pole aga ju ka mõtet pidada 5..6 eelkõige tarbeväärtust omavat (iga-aastaselt TÜV-l käimist nõudvat) masinat, millest 2tk on suht identsed kurvasilmsed põrnikad
edaspidi vahetan välist katteklaasi tihedamini - seni ma ei taibanud, aga ülal lisatud pilt visualiseerib kenasti selle, kui suur ikka vahe oli.
edit: aga põrnika ehitusgraafik räägib sellest, et eeloleva pühapäeva pärastlõunal toimub kere ja põhja lahutamine. Loodetavasti on "uus" põhi selleks ajaks nii kaugel, et ühtlasi saab ka testida selle sobimist kerega. Ning sealt edasi kisuvad tegemised juba vägisi maalritööde poole

silmapiiril on ka ühed VAG-grupi kolmepunktikinnitustega istmed. Leiaks veel tagatiivad, oleks unenäod lausa vaat' et imalavõitu

tagatiibade puhul on muidugi olemas nii plaan B kui C. Plaan B on olemasolevate kasutamine - on tehtav, aga rikub mu ajagraafikut ning kui on võimalus kasutada tehaseolukorras plekki, eelistan seda "lapitule". Plaan C on Almelo ja 128eur/tk 1-nädalase tarnega. Varuosa kvaliteet on teadmata.
püüan eelarve hoida sellisena, et sellesse masinasse üle paari tuhande raha ei pane. Sestap hoidun uute plekkide soetamisest. Eelarve määrab eelkõige soov, et masin oleks "likviidne" - olen mitu korda oma originaalkorras tugeva kerega '66 müügiks pakkunud, aga 2keur-ga on selle vastu olnud null huvi. Hobiehitus on küll hobi, aga ei ole mõistlik ehitada 4..7keur rahakulu plus 600-tunnise ajakuluga masinat, mida keegi isegi nt 3keur-ga ei taha. Või siis pigem - ehitada on ikka mõtet, aga müüa pole mõtet. Teisalt pole aga ju ka mõtet pidada 5..6 eelkõige tarbeväärtust omavat (iga-aastaselt TÜV-l käimist nõudvat) masinat, millest 2tk on suht identsed kurvasilmsed põrnikad

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"