25-03-2015, 15:24 PM
Vahepeal on jälle hulga vett merre voolanud ja omajagu traktori juures toimetatud. Lõpuks jõudsin ka mootori remondi juurde (algselt ainult selle remont plaanis oligi). Hetkeseis on selline, et mootorilt on maha võetud hülsid kolvid, kogu allesjäänud ooper on puhastatud. Raamsaaled on ka suht koht läbi omadega, korralikud sooned sees, seetõttu ka õlirõhk soojalt üsna maha läks. Kepsusaaled väga ilusad, aga väntvõlli pikkilõtkuseibid vajaksid küll vahetust. Kõik need vajaminevad asjad said ära ostetud. Saaled on mõlemal juhul mõõduga H1 ehk siis esimene originaal. Väntvõlli kaelad õnneks ilusad.
Samuti saavad klapid uued juhtpuksid, ühel plokikaanel on klapipesa lõhki (läheb uus kaas), klapid ja klapipesad saavad lihvitud jne. Ühesõnaga tööd ja tegemisi on veel kõvasti, aga lõpp juba paistab.
Kuidas käib esimese väntvõlli simmeri vahetus, kas selleks tuleb küttepump ka maha võtta?
Mingi hetk tulevad ka pildid!
Samuti saavad klapid uued juhtpuksid, ühel plokikaanel on klapipesa lõhki (läheb uus kaas), klapid ja klapipesad saavad lihvitud jne. Ühesõnaga tööd ja tegemisi on veel kõvasti, aga lõpp juba paistab.

Kuidas käib esimese väntvõlli simmeri vahetus, kas selleks tuleb küttepump ka maha võtta?
Mingi hetk tulevad ka pildid!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170