27-03-2015, 17:45 PM
Täna sai masin jälle kokku ja seekord sai oletatud, et ulgujaks on reeversplokk. Sai see uhiuus veneaegne sisse pandud. Ulgumine jäi ikka.
Teisalt arvasin, et äkki mõni laager ulub. Sai kõik käigukasti laagrid ka käigukasti õliga üle uputatud, et kuskilt kuiv ei oleks.
Järgmisena sai igate pidi seda sidurivõlli mõõdetud. No ei ole ta kõverdi sees.
Hetkel pakuti võimalust veel.
Kuna käigukasti läheb nn käbivõll, mis veab reeversit edasi. Siis kas on loogiline, et tänapäeva (poola) käbivõlli hambad ei ole nii nagu peavad? Liiga tihkelt ei ole kindlalt ka see reeversplokk sees. Jätsin talle mõlemalt poolt piisavalt ujumisruumi.
Teisalt arvasin, et äkki mõni laager ulub. Sai kõik käigukasti laagrid ka käigukasti õliga üle uputatud, et kuskilt kuiv ei oleks.
Järgmisena sai igate pidi seda sidurivõlli mõõdetud. No ei ole ta kõverdi sees.
Hetkel pakuti võimalust veel.
Kuna käigukasti läheb nn käbivõll, mis veab reeversit edasi. Siis kas on loogiline, et tänapäeva (poola) käbivõlli hambad ei ole nii nagu peavad? Liiga tihkelt ei ole kindlalt ka see reeversplokk sees. Jätsin talle mõlemalt poolt piisavalt ujumisruumi.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.