30-03-2015, 08:26 AM
(29-03-2015, 23:24 PM)huvi5 Kirjutas:Enne käivutsmootori käivitust soovitaks küünla maha keerata kontrollida kas säde on, samuti võib alt selle nn "sitapunni" lahti keerata ja üleliigse jama seest välja lasta. Ise ma olen pendikis enne käivitust ikka sise pannud et ei peaks kaks korda käivitama (mul käivitusmootor starteriga). Küünlaks sobib mingi vene küünal A-11(29-03-2015, 21:26 PM)Ranno Kirjutas: Käivitusmootor asub juhi pool.Spetsialist ei ole, aga russi kogemustest
1. Kuhu poole peab kangi liigutama et pendiks oleks väljas?
2. Kui suur mootor on käivitunud, kas peab pendiksi lahutama käsitsi või lahutab ise ära.
3. Kas käivitusmootorisse käib seguõliga bensiin?
4. Milline tagavaraküünal sinna sobib (keere, mark)?
5. Kus võiks asuda raaminumber?
6. Kas käivitusmootorisse käib segubensiin 2t õliga?
Pendiks hüppab ise välja kui mootor käivitub, enne teda välja ei saa(saab aga peab vaeva nägema ja natuke lammutama)
Pendiksi kangi tuleb tõmmata masina esimese otsa poole ehk paremale.
Käib seguõliga bensiin, tegu kahe taktilise mootoriga, sobib ka diiselõli, teatud juhtudel parem kui moodne lääne õli, rammusam segu kui saele. 1:35-40 kuskil.
Kas isend kaua seisnud?