31-03-2015, 09:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2015, 12:03 PM ja muutjaks oli Tift.)
"Lobisen" ka veitse. Hüdropump. Masinatel on selle suurus ja muud parameetrid valitud vastavalt vajadusele. Eks sa valisid rohkem kõhutunde järgi. Oluline asja juures on see, et mis asi pumba hinge kinni peaks võtma ja mis põhjusel see peaks üleüldse toimuma, kui ahelad on reguleeritud ülevooluklapiga/klappidega. Kui juhtubki selline asi, et teatud surve juures ei jaksa süsteem toimida, siis tuleb midagi muuta, et takistus kõrvaldada. Kui ei jaksa, aga rihm ei libise - siis on kas töö liiga raske või mootor mannetu. Kui rihm libiseb, siis tuleb muuta rihma pingust, rihmarataste läbimõõtusid või reduktsiooniklappide avanemist jne. See iseehitamise võlu koosneb suuresti asjade kokkusobitamisest katse-eksituse meetodil ..
Mootorist. Üldiselt soovitan asja mitte ärevaks ajada enne õiget aega. Külamehi on karjade kaupa ja igalühel on omad kogemused erinevate masinatega. See "varda" või "vedru" keeramine võib lõppeda sellega, et "keerad" Marta südamele . Saab teine veel isheemiatõve külge või midagi seesugust ! Mootoril on kõik paigas - ka töötamine erinevatel reziimidel, küll sõiduauto jaoks, aga mina ei näe siin erilist vahet. Vahe on vaid pööretes ja momendis, mida teatud pöörete juures aretatakse. See, mida ta seejuures "sööb" on paika pandud. Seepärast soovitangi sulle pidada pikka meelt ning ooodata ära liikuva Marta "iseloomukatsetamise" tulemused. Kipun arvama, et kui toetad temakese nina vastu midagi toekamat, siis ta lükkab selle toekama asja ümber, keerab end sõlme või kaevab oma ontliku taguotsa maasse. Võrdluseks - sõber veab metsast puid välja masinaga, millel on 8 hj mootor peal, taga umbes 2 x 3 m üheteljeline käru, taga all topeltrattad MTZ-ilt, koorem taevani, muda silmini. Ta istub seal sagedasti ka sees, aga mitte selle pärast, et mootor ei jõua, vaid rattad ei haaku enam . Aag see selleks.
Mootorist. Üldiselt soovitan asja mitte ärevaks ajada enne õiget aega. Külamehi on karjade kaupa ja igalühel on omad kogemused erinevate masinatega. See "varda" või "vedru" keeramine võib lõppeda sellega, et "keerad" Marta südamele . Saab teine veel isheemiatõve külge või midagi seesugust ! Mootoril on kõik paigas - ka töötamine erinevatel reziimidel, küll sõiduauto jaoks, aga mina ei näe siin erilist vahet. Vahe on vaid pööretes ja momendis, mida teatud pöörete juures aretatakse. See, mida ta seejuures "sööb" on paika pandud. Seepärast soovitangi sulle pidada pikka meelt ning ooodata ära liikuva Marta "iseloomukatsetamise" tulemused. Kipun arvama, et kui toetad temakese nina vastu midagi toekamat, siis ta lükkab selle toekama asja ümber, keerab end sõlme või kaevab oma ontliku taguotsa maasse. Võrdluseks - sõber veab metsast puid välja masinaga, millel on 8 hj mootor peal, taga umbes 2 x 3 m üheteljeline käru, taga all topeltrattad MTZ-ilt, koorem taevani, muda silmini. Ta istub seal sagedasti ka sees, aga mitte selle pärast, et mootor ei jõua, vaid rattad ei haaku enam . Aag see selleks.