08-03-2004, 18:57 PM
Suveralli võiks korraldada miski ajaloolise tee/marsruudi peal, mida viimased aastakümned ei ole palju moderniseerinud.
Nt Tartu-Võru-Vastseliina, mis oli Tartu-Pihkva sõjateena samal trassil kasutusel juba 1000 aastat tagasi ning mille üsna pikk lõik Liiva kõrtsist Väimelani on säilinud 20. sajandi looklevuses ja laiuses, ainult kõvakattega (tuntud kaasajal Postitee nime all).
1975. aastal avatud Tartu-Võru sirge maantee rajati seal ju täiesti uue koha peale, mis säästiski vana tee; kasvõi kitsad sillad ja tee ääres valendavad betoonpostide read.
See viimane Alamustit, Varbuset, Ihamarut, Puskarut ja Tilleorgu läbivaid lõike on minu arvates Eesti üks maalilisemaid maanteid.
Võru-Vastseliina lõik on küll õgvendet, kuid viimased 5 km enne Vastseliina linnust on ajalooline tee taas alles ja puutumata, seadkord isegi kõva katteta.
Parimat,
Valdo
Nt Tartu-Võru-Vastseliina, mis oli Tartu-Pihkva sõjateena samal trassil kasutusel juba 1000 aastat tagasi ning mille üsna pikk lõik Liiva kõrtsist Väimelani on säilinud 20. sajandi looklevuses ja laiuses, ainult kõvakattega (tuntud kaasajal Postitee nime all).
1975. aastal avatud Tartu-Võru sirge maantee rajati seal ju täiesti uue koha peale, mis säästiski vana tee; kasvõi kitsad sillad ja tee ääres valendavad betoonpostide read.
See viimane Alamustit, Varbuset, Ihamarut, Puskarut ja Tilleorgu läbivaid lõike on minu arvates Eesti üks maalilisemaid maanteid.
Võru-Vastseliina lõik on küll õgvendet, kuid viimased 5 km enne Vastseliina linnust on ajalooline tee taas alles ja puutumata, seadkord isegi kõva katteta.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18