04-04-2015, 11:26 AM
Mis tühikäigul seda õli jooksmist väljalaskest puudutab, siis isikliku arvamuse järgi on klapisääretihendite teema.
Kui õli lekiks rõngaste vahelt siis silindris on ikkagi tuli ja see põleks ära.
Kui mitte täielikult siis vähemalt sinine suits oleks küll taga.
Kui aga lekib tihendite vahelt on esiteks väljalaskes rõhk madal, mis võimaldab õlil klappi pidi alla joosta.
Klapi avanedes liigub gaas sealt mööda, lükates õli üles mööda puksi välispinda väljalaskekanali lakke, mis hoiab selle õli nii jaheda et erilist suitsu pole.
vene diisliõli aga on ei teagi miks ainult välismaa standardi järgi SAE30, nagu ka uuematel anumatel kirjas on.
Talveomadusi tal ametlikult ei olegi lääne mõistes sest muidu oleks W ka tähises sees.
Seega standardi järgi ei tohiks seda alla +5c üldse kasutada.
Kuumale aeglase käiguga diislile aga on SAE30 õli ilmselgelt liiga vedel ja seetõttu kutsukski üles tehnikast hoolivaid inimesi sellest ollusest loobuma, seda enam et hinnavahe praktiliselt puudub ja suvalist 10W40 mootoriõli saab pea igast kauplusest.
Kui õli lekiks rõngaste vahelt siis silindris on ikkagi tuli ja see põleks ära.
Kui mitte täielikult siis vähemalt sinine suits oleks küll taga.
Kui aga lekib tihendite vahelt on esiteks väljalaskes rõhk madal, mis võimaldab õlil klappi pidi alla joosta.
Klapi avanedes liigub gaas sealt mööda, lükates õli üles mööda puksi välispinda väljalaskekanali lakke, mis hoiab selle õli nii jaheda et erilist suitsu pole.
vene diisliõli aga on ei teagi miks ainult välismaa standardi järgi SAE30, nagu ka uuematel anumatel kirjas on.
Talveomadusi tal ametlikult ei olegi lääne mõistes sest muidu oleks W ka tähises sees.
Seega standardi järgi ei tohiks seda alla +5c üldse kasutada.
Kuumale aeglase käiguga diislile aga on SAE30 õli ilmselgelt liiga vedel ja seetõttu kutsukski üles tehnikast hoolivaid inimesi sellest ollusest loobuma, seda enam et hinnavahe praktiliselt puudub ja suvalist 10W40 mootoriõli saab pea igast kauplusest.