05-04-2015, 15:38 PM
Kui märja mõõtmisega lähevad kompressioonid alla 5 bar-i üless, siis on rõngad otsas.
Kui mõõdad juba nii sama väga kõrged kompressioonid, siis on mootor õlitihe ja jällegi rõngad on otsas.
Ühesõnaga rõngad igatpidi otsas . Natuke segadusse ajav. Uuel, vähesõitnud mootoril on kompressioon korras. Kui rõngad kuluvad siis kompressioon väheneb kuna osa kompressioonist pääseb silindri ja rõnga vahelt kuhu? Pakun et ainuke tee on (tinglikult korralike klappidega) karterisse ja tekib karteris ka surve. Uute rõngastega saab teoorias natuke päästa aga kuna ka silinder on kulunud siis uued rõngad palju juurde ei anna kuna algul on ka rõngaste ja silindri omavaheline kulumine erinev, ja tihedus ei ole korralik vajades sisse töötamist.
Kui mõõdad juba nii sama väga kõrged kompressioonid, siis on mootor õlitihe ja jällegi rõngad on otsas.
Ühesõnaga rõngad igatpidi otsas . Natuke segadusse ajav. Uuel, vähesõitnud mootoril on kompressioon korras. Kui rõngad kuluvad siis kompressioon väheneb kuna osa kompressioonist pääseb silindri ja rõnga vahelt kuhu? Pakun et ainuke tee on (tinglikult korralike klappidega) karterisse ja tekib karteris ka surve. Uute rõngastega saab teoorias natuke päästa aga kuna ka silinder on kulunud siis uued rõngad palju juurde ei anna kuna algul on ka rõngaste ja silindri omavaheline kulumine erinev, ja tihedus ei ole korralik vajades sisse töötamist.