06-04-2015, 10:18 AM
ülal viidatakse, et kui kisub mootoriremondi poole, on ehk mõistlikum masin metallikokkuostu saata. Lisan ühe tüüpvea-vaate ehk käigukasti - ilmselt on sel kulguril ju sama kast, mis 2000a 1,6 (74kW) Boral. Tehas on difrikinnitused kastikorpusega ühendanud neetide abil. Need logisevad ajapikku lahti / katki ning tulem on tihti lõhutud käigukastikorpus. Nii juhtus möödunud suvel mu lähisugulasel; üritus neelas ca poole auto väärtuse jagu tükkide- ja remondiraha. See raha oli nn sõbrahindades ja sisaldas lisaks sidurikomplektile ka tuttuut kastikorpust - pruugitud ja tugevdamata kast (mis on nõutud kaup
) oleks jätnud ohu, et mõne aja pärast kordub sama stsenaarium.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"