08-04-2015, 10:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2015, 10:38 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
tean, et VIN peab loetav olema kuni 30a vanustel sõidukitel.
kehtiv Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele lisa2 räägib eranditest, sh 30+a vanadest sõidukitest. VIN osas ütleb nii:
Sooviks aga siiski asja vormistada viisakamalt, kui rellakaga VINi maha käiates. On kultuursem lähenemine ja mulle meeldib elada teadmises, et riik on kodaniku jaoks, mitte vastupidi
ilmselt asun homme riigiametiga kirjavahetusse. Mul tekkis teema vastu sportlik huvi.
kuna suures plaanis soovin ka algupärase põhja korda teha, siis kaalun ka varianti sellele uued põhjavannid tellida ning käised üles käärida. Masina algupärasuse kohapealt oleks see õigem ning vaikselt olen selle masina puhul kaldunud rohkem algupärasuse säilitamise poole, kui algne plaan oli. Esimeses lähenduses ma musta numbrit ei sihi, aga suuremates asjades võiks ju tulevikuvõimaluse jätta.
eile oli põrnikaga seotult veel kaks ebameeldivat uudist:
- Männiku liivapritsil on mu sildade jmsi jaoks aega alles järgmisel teisipäeval. St nädalavahetusel ma veel puhastatud sildu värvida ei saa. Põhjaga seotud küsimärkide taustal ei ole see suur probleem ning leian endale muud tegevust
- Pintaväri poolt segatud värvinäidis ei klappinud kummagi mul kaasas olnud kere pealt pärit näidislapiga. Tegelikult ei tea ma ka ise, mis on päris õige toon ja mis tooni ma ise soovin. Kas tumedam sinine või heledam, kui palju nn rohelise-efekti. Otsin veel natuke, püüan sotti saada tehasetoonist ning selle pealt otsustada, kas see sobib masinale. Muidu Devor väitis, et nad saavad tehasekoodi järgi pinnakat segada. Võimalik, et võtan sealt prooviks ühe liitri ja katsetan varjatud kohtadel. Elame-näeme. Lihtne asi, mille olen kole keeruliseks teinud
aeg lendab kiirelt. Masina edenemise osas pean silmas pidama ka suure pildi ajakava, mis on selline:
- aprilli lõpus kere taas ratastel. Eeldab, et põhi ja sillad on valmis, kere alumised osad + salong on värvitud
- mai lõpuks värvimise ettevalmistused tehtud
- juuni alguses masina värvimine, Jaanipäevaks masin koostatud. Miinimumprogrammis lihtsalt ilmastikukindlana, st salong ja mootor veel tegemata
graafiku raiub kivisse fakt, et juuni lõpus pean garaazhi vabastama. Omamoodi on see teadmine hea - on "perekonnanõukogu" jaoks väärtuslik objektiivne argument garaazhiõhtute ja -nädalavahetuste kasuks
kehtiv Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele lisa2 räägib eranditest, sh 30+a vanadest sõidukitest. VIN osas ütleb nii:
Tsitaat:Kood 601. VIN-kood (e tehasetähis) ja kere või raami number
Nõue: VIN-kood ja kere või raami number peab olema sõiduki valmistaja või
Maanteeameti tehtud ning vastama registreerimistunnistusele ja olema loetav 30 aasta
jooksul.
Sooviks aga siiski asja vormistada viisakamalt, kui rellakaga VINi maha käiates. On kultuursem lähenemine ja mulle meeldib elada teadmises, et riik on kodaniku jaoks, mitte vastupidi

ilmselt asun homme riigiametiga kirjavahetusse. Mul tekkis teema vastu sportlik huvi.
kuna suures plaanis soovin ka algupärase põhja korda teha, siis kaalun ka varianti sellele uued põhjavannid tellida ning käised üles käärida. Masina algupärasuse kohapealt oleks see õigem ning vaikselt olen selle masina puhul kaldunud rohkem algupärasuse säilitamise poole, kui algne plaan oli. Esimeses lähenduses ma musta numbrit ei sihi, aga suuremates asjades võiks ju tulevikuvõimaluse jätta.
eile oli põrnikaga seotult veel kaks ebameeldivat uudist:
- Männiku liivapritsil on mu sildade jmsi jaoks aega alles järgmisel teisipäeval. St nädalavahetusel ma veel puhastatud sildu värvida ei saa. Põhjaga seotud küsimärkide taustal ei ole see suur probleem ning leian endale muud tegevust
- Pintaväri poolt segatud värvinäidis ei klappinud kummagi mul kaasas olnud kere pealt pärit näidislapiga. Tegelikult ei tea ma ka ise, mis on päris õige toon ja mis tooni ma ise soovin. Kas tumedam sinine või heledam, kui palju nn rohelise-efekti. Otsin veel natuke, püüan sotti saada tehasetoonist ning selle pealt otsustada, kas see sobib masinale. Muidu Devor väitis, et nad saavad tehasekoodi järgi pinnakat segada. Võimalik, et võtan sealt prooviks ühe liitri ja katsetan varjatud kohtadel. Elame-näeme. Lihtne asi, mille olen kole keeruliseks teinud

aeg lendab kiirelt. Masina edenemise osas pean silmas pidama ka suure pildi ajakava, mis on selline:
- aprilli lõpus kere taas ratastel. Eeldab, et põhi ja sillad on valmis, kere alumised osad + salong on värvitud
- mai lõpuks värvimise ettevalmistused tehtud
- juuni alguses masina värvimine, Jaanipäevaks masin koostatud. Miinimumprogrammis lihtsalt ilmastikukindlana, st salong ja mootor veel tegemata
graafiku raiub kivisse fakt, et juuni lõpus pean garaazhi vabastama. Omamoodi on see teadmine hea - on "perekonnanõukogu" jaoks väärtuslik objektiivne argument garaazhiõhtute ja -nädalavahetuste kasuks

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"