09-04-2015, 12:38 PM
Tänan väga huvitavate piltide eest !
Omega kirjandust oleks veel vaja, et määrata - Roadster või Path Racer. Ja ikkagi võidusõidu lugu vajab kirjutamist. Tegin veidi uurimistööd ja võtsin rattad käsile.
Ees on rehv " DUNLOP PRIMA 710 x 32 28 x 1 3/4 " ( haakmantel, oranž, suht kulunud, paigatud toorkummiga väljast ja seest presendiga). Sisekumm oranž, 3-4 kohast paigatud , elastne, Dunlop ventiiliga.
Taga on " PÕHJALA 28 x 1 3/4 x 1 5/8 MADE IN ESTONIA ( haakmantel, must, paremas seisus). Sisekumm on oranž, ära kuivanud ja katki mitmeks jupiks.
Veljed on 28 ", haakmantlile, kitsad 32-34 mm, kumerad ja põhiline erinevus tavalise veljega on selles, et kodarate augud on tugevalt vasakule/paremale keskteljest. Mul on 3 sellist kitsast kodaratega sportvelge, ühel on heas korras F&S 1927 rumm. Ülejäänud veljed olid tavalised haakmantlile nn. Wedgewood , keskelt kõrgemad, laiemad.
Omega kirjandust oleks veel vaja, et määrata - Roadster või Path Racer. Ja ikkagi võidusõidu lugu vajab kirjutamist. Tegin veidi uurimistööd ja võtsin rattad käsile.
Ees on rehv " DUNLOP PRIMA 710 x 32 28 x 1 3/4 " ( haakmantel, oranž, suht kulunud, paigatud toorkummiga väljast ja seest presendiga). Sisekumm oranž, 3-4 kohast paigatud , elastne, Dunlop ventiiliga.
Taga on " PÕHJALA 28 x 1 3/4 x 1 5/8 MADE IN ESTONIA ( haakmantel, must, paremas seisus). Sisekumm on oranž, ära kuivanud ja katki mitmeks jupiks.
Veljed on 28 ", haakmantlile, kitsad 32-34 mm, kumerad ja põhiline erinevus tavalise veljega on selles, et kodarate augud on tugevalt vasakule/paremale keskteljest. Mul on 3 sellist kitsast kodaratega sportvelge, ühel on heas korras F&S 1927 rumm. Ülejäänud veljed olid tavalised haakmantlile nn. Wedgewood , keskelt kõrgemad, laiemad.